עומר פדידה. צילום: עזרא לוי
עומר פדידה. צילום: עזרא לוי

"הפועל כפר סבא היא לא עוד קבוצה בשבילי, אין ספק שהתבגרתי". עומר פדידה בראיון

אחרי משא ומתן ארוך, חתם עומר פדידה על חוזה לשנתיים נוספות בירוק ופרגן לאוהדים: "הם חיממו לי את הלב". חלוץ גנאי צפוי לנחות למבחנים בשבוע הבא

פורסם בתאריך: 1.8.18 13:51

הקבוצה ההולכת ומתגבשת של יצחק שום וארז בנודיס קיבלה בחמישי שעבר גושפנקא רצינית עם רכש חדש-ישן בדמותו של הקשר ההתקפי עומר פדידה, אחד מעמודי התווך בהפועל כפר סבא בעונה החולפת, שחתם לשנתיים. כזכור, לכל אורך הדרך חפצו בכפר סבא בהמשך ההתקשרות עם פדידה, ועם הגישור על המחלוקות הכספיות הוא ימשיך ללבוש ירוק גם בעונה הנוכחית לשמחתם של יושבי היציע. "בקיץ התאמנתי בעיקר לבד עם מאמן אישי וחיכיתי להצעה מליגת העל", אומר פדידה בראיון ל”ספורט צומת השרון". "היו לי כמה הצעות, אבל בכסף לא כזה גדול והחלטתי לבסוף להישאר בכפר סבא. בהתחלה היו פערים כספיים שלאט לאט הצטמצמו ובסוף הגענו להסכמה".

בחמישי שעבר ערך פדידה אימון בכורה מחודש וגילה קבוצה חדשה כמעט לחלוטין. "מלבד מספר שחקנים שנשארו מהשנה שעברה כולם חדשים. הגיעו שחקנים טובים מאוד ואנחנו מקווים להתחבר הכי מהר שאפשר", הוא אומר. "כפר סבא עברה עונה לא פשוטה, בעיקר בחצי השני שלה, והשנה אנחנו רוצים להתברג בצמרת, להתקדם ולעשות עונה טובה".

כאמור, מי שחששו מאוד מעזיבה אפשרית של פדידה הם אוהדי כפר סבא, ולא מעט מהם אף שוחחו עמו בתקופת הביניים ודיברו על ליבו על מנת שיישאר. "הקהל באמת רצה שאשאר, האוהדים דיברו איתי וחיממו לי את הלב", הוא מספר. "בכל זאת זה מקום שגדלתי בו וכפר סבא היא לא עוד קבוצה בשבילי. ברור שהיה לי חשוב להמשיך גם בשבילם".

אוהדי הפועל כפר סבא. צילום עזרא לוי

אוהדי הפועל כפר סבא. צילום עזרא לוי

עומר פדידה חגג באמצע החודש שעבר יום הולדת 28. מתגורר בכפר סבא ובימים אלה טרוד בהכנות לחתונה עם בחירת ליבו תמרה. מגיל 6 הוא משחק כדורגל במחלקת הנוער של כפר סבא, ולפני שעלה לבוגרים בגיל 18 עלה עם קבוצת הנוער מהליגה השנייה לראשונה. בינואר 2010 ערך הופעת בכורה בבוגרים בליגה הלאומית כשנכנס כמחליף מול בני לוד. בעונת 2012/13 כבש תשעה שערים ב-33 הופעות, אך לא מנע את ירידת הקבוצה לליגה א'. עונה לאחר מכן חתם פדידה בהפועל תל אביב ואת הבכורה בליגת העל ערך באוקטובר 2013 על הבמה המרכזית באצטדיון טדי בעוד משחק טעון בשרשרת מול בית”ר ירושלים. פדידה מיעט לשחק במדים האדומים ובסך הכל במאזנו 14 הופעות, רובן כמחליף, ושער בודד בניצחון 0:4 על מכבי חיפה בבלומפילד.

בספטמבר 2014 הושאל בחזרה לכפר סבא, כבש שלושה שערים ועלה עם הקבוצה לליגת העל. בעונה העוקבת לא היה דומיננטי וכבש פעמיים ב-27 הופעות. בעונת הירידה לפני שנתיים רשם 25 הופעות ולא כבש. אשתקד העלה פדידה משמעותית את מניותיו עם 11 שערי ליגה ושער קריטי נוסף במשחק המבחן הראשון בניצחון הביתי 2:4 על עירוני טבריה. עוד הוסיף שלושה שערים בגביע הטוטו לצד תשעה בישולים. “אין ספק שהתבגרתי”, הוא אומר על השינוי שחל בו בעונה החולפת.

מה תיחשב בעיניך הצלחה בעונה הקרובה?
"הכי חשוב בשבילי להיות בריא וליהנות מכדורגל. כל השאר כבר יגיע לבד".

"אני שמח מאוד על צירופו של עומר פדידה, הוא שחקן מצוין שיכול לתרום לנו בהרבה היבטים", התייחס המאמן ארז בנודיס לחיזוק המשמעותי. "הוא מנוסה, כפר סבאי שמכיר היטב את המקום וכמובן שאין מחלוקת על היכולת המקצועית שלו".

עם צירופו של פדידה קרובה כפר סבא להשלמת הסגל לעונה הקרובה, כשלקבוצה הצטרף גם הקשר המוכשר טריקו גטהון, שבלט אשתקד במדי טבריה מליגה א' בצמד משחקי המבחן מול כפר סבא. בצוות המקצועי תרים אחר שחקן התקפה נוסף, כשחלוץ גנאי צפוי לנחות בשבוע הבא למבחנים. ביום חמישי (לויטה, 19:00) תפתח הקבוצה את הופעותיה בגביע הטוטו במשחק ביתי מול עירוני רמת השרון. בשני הבא (לויטה, 19:00) תארח כפר סבא במסגרת המחזור השני בבית ב' את הפועל עפולה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר