ארז בנודיס. צילום: עזרא לוי
ארז בנודיס. צילום: עזרא לוי

החלוץ הניגרי סטפן צ'וקוד נחת למבחנים בהפועל כפר סבא

השחקן שהגיע בהמלצתו של פיטר אוניקאצ'י צפוי להבחן ביום חמישי מול הפועל פתח תקוה

פורסם בתאריך: 7.8.18 11:28

אחרי ניצחון ראשון העונה אתמול (שני), עם שערים של פיטר אוניקאצ'י ועומר פדידה, אין ספק שהפועל כפר סבא מודל 2018/19 ממשיכה להרשים ונמצאת במגמת עלייה. למאמן ארז בנודיס חסרים עדיין שני שחקנים בעמדות התקפה כדי להשלים את הקאדר. הלילה נחת בארץ החלוץ הניגרי סטפן צ'וקוד, שצפוי להיבחן ביום חמישי במשחק גביע הטוטו מול הפועל פתח תקוה.

במידה והירוקים ישיגו ניצחון מול האקס מסאי דגו, תעפיל כפר סבא לחצי הגמר מראשות בית ב', כל תוצאה אחרת תשלח אותה למשחקי הדירוג. אגב, מי שהמליץ בין השאר על צ'וקוד היה אוניקצ'י, שמכיר את השחקן ולדבריו מדובר באחד החלוצים הבולטים והמדוברים בניגריה.

בינתיים, מה שמטריד את הצוות המקצועי היא מכת פציעות. הקשר האחורי תומר ששונקר ספג חבטה רצינית בקרסולו במשחק האימון לפני כחודש מול נצרת עילית ובקבוצה מקווים שיוכל לחזור לעניינים בעוד כשבוע. הקשר קווין ריינשטיין נפצע בברכו מול רמת השרון בגביע הטוטו ונעדר מול עפולה. אלמוג אוחיון סובל מבקע ועבר השבוע בדיקת אולטרסאונד כדי לברר את חומרת הפציעה. דן עזריה סובל מרגישות במפשעה, זכר לפציעה טורדנית מהעונה שעברה וטרם החל להתאמן. הצפי הוא שישוב לאיתנו בעוד כשבועיים. ואם כל זה לא מספיק, כחמש דקות לאחר שער הבכורה שלו, נפצע אוניקצ'י בברכו ונאלץ לנטוש את המשחק.

הקבוצה עיבתה השבוע את הסגל כשלא פחות מחמישה שחקנים שגדלו במחלקת הנוער צורפו לקבוצה הבוגרת. מדובר בשוער פיליפ זמליאקוב, המגן לב כהן ששיחק אשתקד בעירוני נשר, החלוץ דן אבוטבול והקשרים דני רוזנבליט ומאור גד.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר