עומר פדידה. צילום: ספי מגריזו
עומר פדידה. צילום: ספי מגריזו

מאמצים להכשיר את פדידה למשחק מול מרמורק. שקל: "רואים אופק חיובי"

הקשר, שנעדר ממחזור הפתיחה, סובל ממתיחה בשריר. אוניקאצ'י עלול לשוב לפעילות רק בעוד כחודש

פורסם בתאריך: 26.8.18 16:43

בהפועל כפר סבא קיוו אמנם לפתוח עם שלוש נקודות מול הפועל עפולה במחזור הפתיחה, אבל גם התיקו 1:1 התקבל יחסית בהבנה לנוכח העובדה שמדובר בקבוצה חדשה כמעט לגמרי. נתון משמעותי נוסף הוא שכפר סבא חסרה שני שחקנים משמעותיים בדמותם של עומר פדידה ופיטר אוניקצ'י הפצועים.

פדידה סובל ממתיחה בשריר המקרבים במפשעה ובצוות הרפואי יעשו מאמצים להכשירו כבר למחזור השני ביום שני הבא מול הפועל מרמורק. באשר לאוניקצ'י הדברים מעט מורכבים יותר. לאחר שפתח מול הפועל עפולה בגביע הטוטו וגם כבש חש כאבים בשריר האחורי והוחלף. מול הפועל פתח תקוה התעקש לחזור לשחק, מה שהחמיר את הפציעה והגדיל את הקרע בשריר הירך.

"צריך להבין שהמנטליות של פיטר שונה מזה של השחקן הישראלי", הסבירו במועדון. "אין אצלו דבר כזה לנוח ומיד אחרי שנפצע הוא רק רצה לחזור לשחק וכמה שיותר מהר. גם עכשיו הוא מבקש לתת לו לשחק כבר בשני הבא". עם זאת, החלמה מפציעה מסוג זה לוקחת בדרך כלל כחודש וחצי, ובכפר סבא הבהירו שללא אישור מפורש מהצוות הרפואי השחקן לא יעלה לכר הדשא. "מעבר לפן המקצועי, יש כאן חומר אנושי מצוין ואווירה טובה בין כולם. כשהפצועים יחזרו והכל יתחבר נוכל לראות קבוצה שלא רק תשחק טוב, אלא גם תדרוס", אמרו במועדון.

אחד השחקנים שבלטו במשחק בעפולה הוא קשר הרכש עומרי שקל, שהרשים במיוחד במהלך בו בישל את שער היתרון לבנג'מין קוקו. "כמובן שרצינו לנצח, אבל לא יצא", אמר שקל. "יחד עם זאת רואים בהחלט אופק חיובי להמשך הדרך ואנחנו אופטימיים. מעבר לזה החבר'ה אחלה, יש פה אנשים טובים, כולם עוזרים לכולם ואין ענייני אגו. בסך הכל כיף להיות חלק ממועדון כזה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר