ארז בנודיס. צילום: ספי מגריזו
ארז בנודיס. צילום: ספי מגריזו

בנודיס: "חשוב מאוד שאנחנו צוברים נקודות, יש רצון גדול מאוד להצליח"

אחרי הניצחון הראשון בליגה של הפועל כפר סבא, המאמן ארז בנודיס שומר על אופטימיות לקראת ההמשך. אוניקאצ'י עשוי לשוב למשחק מול בני לוד, דן עזריה ייעדר עוד כשבועיים

פורסם בתאריך: 5.9.18 14:13

עדיין מוקדם לקבוע עובדות בשטח לאחר שני מחזורים, אבל הניצחון הביתי הראשון של הפועל כפר סבא על מרמורק בהחלט מלמד על מגמה חיובית בקבוצה המתחדשת של יצחק שום וארז בנודיס. רמת המשחק עדיין טעונה שיפור, אבל עם לני אהרון שפתח בהרכב, עומר פדידה ששב מפציעה וקינח בשער ליגה ראשון וניראל מחפוד שנכנס גם הוא לעניינים מול האקסית מרחובות, בהחלט יש מקום לאופטימיות לקראת ההמשך. "אין ספק שכיף לנצח, אבל אנחנו עדיין בשלב של להתחבר ולהכיר אחד את השני", שמר בנודיס על פרופורציות. "אלה דברים שלוקחים זמן. יש רצון גדול מאוד להצליח אבל גם עוד הרבה עבודה. בינתיים חשוב מאוד שאנחנו צוברים נקודות".

"יש כאן קבוצה באמת טובה עם חומר אנושי משובח, עכשיו צריך לעבוד על חיבור ותיאום כדי לטוס קדימה", הוסיפו במועדון. "היכולת אמנם לא הייתה הכי משכנעת אבל תמיד כיף וטוב לתקן דברים אחרי ניצחון. האווירה מצוינת מתחילת העונה ועם כל ניצחון היא עוד תלך ותשתפר".

הדבר היחיד שפגם מעט בשמחת הניצחון הוא הכרטיס האדום למגן טום שלח, שספג שני צהובים בשלהי ההתמודדות. בעוד העבירה השנייה אכן חייבה שליפת כרטיס, הרי שהצהוב הראשון הגיע בעקבות העובדה ששלח ספג מכה ברגלו, יצא אל מחוץ לשדה המשחק וחזר לאחר כדקה מבלי לקבל את אישורו של השופט. התערבותו של השופט הרביעי הובילה לאזהרה, שהפכה בדיעבד להרחקה.  "חבל, זה צהוב שנבע רק מחוסר ניסיון", אמרו בכפר סבא. מי שמועמדים למלא את מקומו של שלח, שיחמיץ את משחק החוץ במחזור הבא מול בני לוד, הם סתיו נסיקובסקי, גל פורת או הכולבויניק טריקו גטהון, עליו אומרים במועדון שנרתם כמו חייל לכל משימה וייתן תמיד את כל כולו בכל עמדה במגרש.

טום שלח. צילום: ספי מגריזו

טום שלח. צילום: ספי מגריזו

לאחר החלמתו של פדידה, גזרת הפצועים הצטמצמה וכוללת כעת את החלוץ פיטר אוניקאצ'י, שממשיך לעבור טיפולים לשיקום הקרע בשריר הירך האחורי, ואת הקשר דן עזריה, שעדיין פצוע במפשעה מהעונה שעברה. "דן שיחק פצוע בסוף העונה שעברה בגלל המצב של הקבוצה והחמיר את הפציעה. אנחנו מקווים שיחזור לאיתנו כמה שיותר מהר", אמרו במועדון. בעוד הניגרי עשוי לשוב בהדרגה ולהשתלב כמחליף כבר במשחק הקרוב, ההערכה היא כי עזריה יהיה כשיר רק בעוד כשבועיים-שלושה.

כ-600 אוהדי כפר סבא הגיעו להתמודדות אבל שמרו על איפוק יחסי חרף הניצחון, כאשר מי שנשמעו טוב יותר הייתה המקהלה בת 120 החברים ממרמורק. "הקהל חשוב לנו מאוד ונותן לנו כוח, במיוחד במועדון כמו כפר סבא, ואני מקווה מאוד שככל שנתקדם ונחבר ניצחונות האוהדים יקבלו דרייב ויגיעו בכמויות גדולות. אנחנו צריכים אותם איתנו", אמר בנודיס.

"העונה שעברה היא לא מדד מייצג בגלל כל מה שעברנו, אבל בעונות קודמות פוטנציאל הקהל שלנו הוא בין 2,500 ל-3,000 איש בכל משחק ביתי", הזכירו במועדון. "ככה זה קהל. כשיבואו הצלחות וניצחונות כולם ייצאו מהחורים ויחזרו ליציע. הגרעין המוביל שלנו עם הרעש, הדגלים והתופים נעלם. השאר מפוזרים וזו הסיבה שהרגישו יותר את האוהדים של מרמורק. זה עדיין לא זה, אבל אתה לא יכול להכריח אנשים לבוא. מי שאוהב את הקבוצה ורוצה לדחוף אותה קדימה יגיע לכל משחק, אבל מי שמשחק משחקים של כעס ואנטי – לא. בסופו של דבר יש לנו גרעין אוהדים טוב ואנחנו מאמינים שעוד נראה אותם במספרים יפים השנה". הקבוצה לא צפויה לצרף שחקנים נוספים עד תום מועד ההעברות ב-17 בספטמבר ולמעשה השלימה את בניית הסגל לעונה הקרובה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. הענק הירוק

    איך יגיעו עם רמה כל כך ירודה ועם מגן ימני שמתאים לליגה ב ? איך נבוא .
    הדבר היחיד הטוב זה האדום .

  2. אלון

    הוא לא מתאים גם לליגה ב ,איזו קבוצה בדיוק תיקח אותו
    זה שהוא משחק בכפר סבא בגלל שום לא הופך אותו לשחקן כדורגל

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר