חיים סירוטקין. צילום: עזרא לוי
חיים סירוטקין. צילום: עזרא לוי

בית"ר כפר סבא פתחה את העונה בהפסד: "תהיה מלחמת עולם"

הקבוצה של חיים סירוטקין הפסידה 1:0 לשמשון כפר קאסם במחזור הפתיחה, והמאמן מכוון להישרדות בליגה. בשישי תארח הקבוצה את מכבי הרצליה

פורסם בתאריך: 17.9.18 13:54

בית"ר כפר סבא קיוותה לספתח חיובי במחזור הפתיחה של ליגה א' דרום, אבל פנדל של מחמוד עבאס רבע שעה לסיום העניק ניצחון ביתי 0:1 לעולה החדשה, שמשון כפר קאסם. "ציפיתי ליכולת פחות טובה במשחק הראשון אבל שיחקנו מצוין, יצרנו מצבים והשוער שלנו לא נגע בכדור. המשחק ברח לנו מהידיים כי השופטים באו בפחד לא מובן ולא מוסבר", תירץ המאמן חיים סירוטקין והוסיף בסגנונו הייחודי: "פסלו לנו שער ודאי של אלי בביאשווילי, פנדל ברור לא שרקו לנו ובסוף המציאו פנדל לכפר קאסם כששחקן שלהם נכנס בין שניים לרחבה ונתן קפיצה כאילו הוא בבריכה, משהו הזוי ומטורף".

אגב, בנו של המאמן, ירין סירוטקין, ששיחק בעונה החולפת תחת אביו בהכח עמידר רמת גן, עבר עמו לכפר סבא ושולב כמחליף 9 דקות לסיום. יש לציין כי היריבה שמשון כפר קאסם בנתה קבוצה חזקה, בטח במונחים של ליגה א', ובשורותיה הופיעו בין השאר סאלם אבו סיאם ויוסף אבו לאבן, ששיחקו בעבר בליגת העל, וכן חליל פריג' ששיחק אשתקד בהפועל כפר סבא בלאומית.

בניגוד לעונה החולפת בה הקבוצה הייתה מדורגת רוב העונה במקומות 5-6 וחלמה על פלייאוף עליון עד הקריסה בסיום, סירוטקין מנמיך ציפיות לקראת ההמשך. "השנה תהיה ליגה קשה מאוד ואין קבוצה שאפשר לסמן כיורדת בטוחה", אומר סירוטקין. "תהיה מלחמת עולם ואנחנו בנינו את עצמנו כדי להישאר בליגה בצורה רגועה. אם נעמוד במטרה הזו, בשנה הבאה השמיים יהיו הגבול. בתקציב שהעמדנו השנה אי אפשר לעשות פלייאוף עליון. קשה לי אפילו להגיד מספר כי מדובר בסכום מצחיק. צריך לקחת את כל המגבלות בחשבון ולעשות את המקסימום שאפשר העונה. שוב, אם נבטיח את ההישארות בצורה רגועה בלי מאבקי תחתית קשים, לא נבכה". בשישי הקרוב תארח הקבוצה לדרבי שרוני את היורדת מהלאומית, מכבי הרצליה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר