עומר פדידה. צילום: ספי מגריזו
עומר פדידה. צילום: ספי מגריזו

תישאר בפסגה? כפר סבא תארח הערב את רמת השרון: "אלה המשחקים הכי קשים"

הירוקים ינסו להשיג ניצחון חמישי ברציפות, מול הקבוצה שעדיין לא ניצחה העונה. גל פורת ימשיך להחליף את טום שלח הפצוע

פורסם בתאריך: 27.9.18 12:47

בהפועל כפר סבא מתרגלים אט אט למעמדם החדש ובאווירת החגים נושמים אוויר פסגות במקום הראשון. הערב (חמישי, לויטה, 19:00) תנסה הקבוצה של ארז בנודיס לרשום ניצחון חמישי ברציפות כשתארח במשחק מוקדם במסגרת המחזור השישי את עירוני רמת השרון.

"פתחנו טוב את העונה וזה כשעדיין אין חיבור מושלם בין כל המערכים", אמרו בכפר סבא. "כשגם זה יקרה תהיה לנו קבוצה מפחידה". עם זאת במועדון נמנעים מלזלזל ביריבה שטרם ניצחה העונה אך גם טרם הפסידה וכל חמשת משחקיה הסתיימו ללא הכרעה. "אלה המשחקים הכי קשים. מסתגרים מאחור ולך תתחיל לפצח את הבונקר, אבל קבוצה טובה נמדדת גם במצבים כאלה".

האחראים העיקריים לפתיחה המרשימה עד כה הם צמד הניגרים פיטר אוניקאצ'י ובנג'מין קוקו, שעושים ככל העולה על רוחם מפתיחת העונה ואחראים על 6 מתוך 11 השערים שכבשה כפר סבא – 4 לקוקו, 2 לאוניקאצ'י. "פגענו בינגו בזרים", אמרו במועדון. "כשיש להם שמחת חיים, הם מחייכים וטוב להם במקום שהם נמצאים בו זה מתבטא במגרש ובהחלט רואים את זה". המגן הימני טום שלח עדיין פצוע בשירי הירך האחורי ומי שימשיך למלא את מקומו הוא גל פורת. בקבוצה מקווים כי בעקבות ההצלחות יגיע קהל רב יחסית להתמודדות וציינו כי כ-700 ירוקים ביציע יהוו כמות יפה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר