שחקני הפועל כפר סבא חוגגים
שחקני הפועל כפר סבא חוגגים

חמסה חמסה: 0:2 לכפר סבא על רמת השרון. צפו בחגיגות

הירוקים רשמו ניצחון חמישי ברציפות לעיניי כאלף אוהדים והבטיחו שבוע נוסף בפסגה. עמרי שקל ובנג'מין קוקו כבשו לקבוצה של ארז בנודיס, שנראית בדרך הנכונה

פורסם בתאריך: 27.9.18 21:30

כמה חיכו אוהדי ואנשי הפועל כפר סבא לרגעים כמו שהיו הערב (חמישי) באצטדיון לויטה. בסיומו של הניצחון החמישי ברציפות של הקבוצה, 0:2 על הפועל רמת השרון, נשארו אלף האוהדים שהגיעו הערב למגרש וחגגו עם השחקנים שלהם, שהבטיחו שבוע נוסף בפסגת הליגה הלאומית.

צפו בחגיגות לאחר המשחק:

בדומה לפתיחת העונה שעברה תחת מסאי דגו, גם כעת נראים הירוקים כקבוצה המרשימה ביותר בליגה, עם שחקנים איכותיים בכל חלקי המגרש. כפר סבא פתחה נהדר את המשחק וכבר בדקה השישית, גל פורת, שהמשיך להחליף את טום שלח הפצוע והציג משחק נהדר, הגביהה לעמרי שקל, שבבעיטת עקב פספס במעט את המסגרת.

בדקה ה-18 שוב היה זה פורת שהגביהה כדור טוב מימין, אך פיטר אוניקאצ'י נגח החוצה. בדקה ה-41 הגיע סוף סוף השער שהגיע לכפר סבא. חיים איצרין הרים כדור מצד שמאל, יונתן רדיונוב האורח נגח ישר לרגליו של שקל, שלא התקשה מול השער.

שחקני כפר סבא חוגגים את הראשון

שחקני כפר סבא חוגגים את הראשון

המחצית השנייה נפתחה בשליטה של רמת השרון, כאשר איתמר ישראלי מנע מספר מצבי כיבוש בטוחים. בדקה ה-63 מתפרצת של הירוקים הסתיימה בנגיחה של עומר פדידה למשקוף, אך דקה מאוחר יותר בנג'מין קוקו הוכיח שוב שהוא חלוץ אדיר לליגה הלאומית, כשעבר את השוער בקלילות וגילגל לרשת את השני. בדקה ה-67 נשארה כפר סבא בעשרה שחקנים, אחרי צהוב שני מפוקפק שספג קווין ריינשטיין. מי שחזר אחרי תקופה ארוכה הוא דן עזריה, שהתאושש מהפציעה ממנה סבל ועלה כמחליף במחצית השנייה.

חגיגות השער השני

חגיגות השער השני

בזכות הניצחון עלה מאזנה של כפר סבא ל-16 נקודות בפסגת הטבלה, כאשר שאר משחקי המחזור טרם התקיימו. ביום שני הבא (בעוד 11 ימים) תתארח כפר סבא אצל הפועל אשקלון ותנסה להמשיך את התקופה החלומית.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר