יצחק שום. צילום: עזרא לוי
יצחק שום. צילום: עזרא לוי

שום מרוצה: "לא השקעתי כל כך הרבה כסף בשביל לא לעלות"

פתיחת העונה החלומית של הפועל כפר סבא ענתה על הציפיות של הבעלים, שאמר: "המאמן והשחקנים עושים עבודה טובה"

פורסם בתאריך: 2.10.18 14:09

חרף העובדה שמדובר בקבוצה חדשה לחלוטין, מרגע לרגע מזכירה הפועל כפר סבא יותר ויותר את פתיחת העונה המרשימה מהעונה שעברה. השחקנים של ארז בנודיס סופרים כבר חמישה ניצחונות רצופים ועם 16 נקודות מתוך 18 אפשריות ו-13 שערי זכות לעומת 3 שערי חובה בלבד, המועדון הירוק, שגם כך לא סובל מהיעדר ציפיות, נראה בדרך הסלולה לשוב בתום העונה לבמה המרכזית של הכדורגל הישראלי.

"התוצאות הן טובות ואני שמח, אבל יש עוד הרבה על מה לעבוד ומה לשפר", נמנע בנודיס לקשור לקבוצתו כתרים בטרם עת. "השחקנים עושים עבודה נפלאה, מגיעים ממושמעים ורעבים לכל משחק ועל כך מגיע להם כל הכבוד. עכשיו עלינו להראות אופי ולייצר המשכיות. גם אם לא היינו מנצחים חמישה משחקים ברציפות, תמיד יש ציפיות מהפועל כפר סבא ואי אפשר לברוח מזה".

"אני שמח על פתיחת העונה שלנו. יש מאמן ושחקנים שעושים עבודה טובה וזה העיקר", מצטרף הבעלים יצחק שום. "ציפיות יש מתחילת העונה ולא השקעתי כל כך הרבה כסף בשביל לא לעלות. החלפתי 17 שחקנים והבאתי חדשים שאני חושב שהם ברמה מספיק טובה כדי להתמודד על העלייה. המטרה היא תמיד לעלות. מה יהיה הלאה? נראה". כאלף כפר סבאים גדשו את יציעי לויטה בניצחון האחרון 0:2 על רמת השרון ועם כל משחק עושה רושם שהכמות הולכת וגדלה. "אני מקווה שהקהל הגדול יחזור, מכבד כל אוהד ואוהד שמגיע ומודה על התמיכה בקבוצה", הוסיף שום.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר