איתמר ישראלי. צילום: ירדי עואמי
איתמר ישראלי. צילום: ירדי עואמי

ישראלי: "עדיין לא עשינו כלום, כולם זוכרים את מה שקרה בעונה שעברה"

שוער הפועל כפר סבא, שמקבל לא מעט מחמאות בתקופה האחרונה, נשאר עם הרגליים על הקרקע: "אני חושב על המשחק הבא מול אשקלון ואיך מנצחים בו"

פורסם בתאריך: 3.10.18 14:38

אחת החוליות החזקות בפתיחת העונה הנהדרת של הפועל כפר סבא הוא ללא ספק השוער איתמר ישראלי, שמציג כבר תקופה ארוכה יכולת נפלאה בין הקורות וזוכה ללא מעט פרגון ואהבה מיושבי היציע. "האמת שאני חושב רק על מה שיהיה עוד 30 משחקים, כלומר בסיום העונה. אנחנו בסך הכל במחזור השישי ואני לא מתעסק במספר הניצחונות הרצופים", נשאר השוער עם שתי רגליים על הקרקע.

"אני חושב על המשחק הבא מול אשקלון ואיך מנצחים בו. הכי קלישאתי אבל הכי נכון מבחינתי", הוסיף ישראלי. "תמיד כיף לקבל אהבה מהקהל ואמשיך לעשות את העבודה שלי על הצד הטוב ביותר – להציל כמה שיותר כדורים. האווירה בקבוצה מדהימה, אף אחד לא מרים את האף וכולנו אנשים של עבודה קשה שרוצים להצליח. כולם זוכרים שכפר סבא פתחה אפילו יותר טוב את העונה שעברה ואחר כך באה נפילה, כך שכולם ממוקדי מטרה ואף אחד לא מסתנוור. עדיין לא עשינו כלום". "הפתיחה באמת דומה מאוד לעונה שעברה, אבל אנחנו מאמינים שהפעם ההמשך יהיה שונה", הוסיפו במועדון. "נעשו טעויות, אבל למדנו והפקנו את הלקחים במטרה לא לחזור עליהן".

בכל הנוגע לקבוצת הנוער, הבשורות מעט פחות טובות. אחרי הניצחון 0:3 במחזור הפתיחה על קרית אתא, הקבוצה של גיא רוזנצוויג רושמת כבר שני משחקים ללא ניצחון. במחזור השני הייתה זו הפועל רובי שפירא חיפה, שניצחה 3:4 את הירוקים בתום משחק דרמטי. ביום שבת האחרון הצליחה כפר סבא לחלץ נקודה במשחק בית מול הפועל עכו. איתי בן שמואל כבש ראשון, הצפוניים הפכו, אך פנדל של עמית יברבאום בדקה ה-95 קבע 2:2. כפר סבא, לה יש ציפיות להעפיל לליגת העל גם בנוער בעונה הקרובה, ממוקמת כעת במקום השישי בטבלת המחוז הצפוני של הליגה הלאומית.

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר