קווין ריינשטיין (מימין) ותומר ששונקר. צילום: ירדי עואמי
קווין ריינשטיין (מימין) ותומר ששונקר. צילום: ירדי עואמי

ששונקר וריינשטיין ייעדרו מול אשקלון, טום שלח צפוי לחזור לסגל

הפועל כפר סבא סובלת מלא מעט פציעות לקראת משחק החוץ ביום שני, כאשר בנג'מין קוקו וטריקו גטהון בספק. "אחד המשחקים הקשים בליגה", התכונן ארז בנודיס

פורסם בתאריך: 5.10.18 11:09

לצד האופטימיות בהפועל כפר סבא מהפתיחה המצוינת של העונה, הקבוצה של ארז בנודיס רחוקה מלהגיע במצב אופטימלי לקראת משחק החוץ במחזור הקרוב מול הפועל אשקלון (שני, 19:00), שנמצאת גם היא בצמרת הגבוהה עם 11 נקודות ומדורגת חמישית במרחק חמש נקודות ממוליכת הטבלה הירוקה.

הקשר האחורי תומר ששונקר ביצע תנועה לא טובה במשחק האחרון והוחלף בפתיחת המחצית השנייה. בבדיקה שעבר התברר כי הוא סובל משבר בכף הרגל ויושבת לחודש הקרוב לכל הפחות. קווין ריינשטיין, שהורחק מול רמת השרון, ייעדר גם הוא וטריקו גטהון, שמילא בהצלחה את מקומו של ששונקר וצפוי היה לתפוס את מקומו של אחד משני החסרים בהרכב, סובל מ"רגל עץ", מתקשה לדרוך על הרגל וגם הוא בספק גדול להתמודדות מול היורדת מליגת העל.

אם כל זה לא מספיק, הסקורר בנג'מין קוקו ספג מכה בבוהן ברגלו, אבל במועדון כבר מכירים את המוטיבציה העזה של השחקן ומאמינים כי יהיה כשיר למשחק. גם הבלם יבגני ברקמן, שחש כאבים בשריר הירך האחורי, צפוי לשחק. אגב, במידה וקוקו אכן יוכל ליטול חלק במשחק, יהיה זה עימות ישיר בין שני מלכי השערים של הליגה הלאומית עד כה, כשבדומה לחלוץ הניגרי של כפר סבא גם לגל צרויה מאשקלון יבול נאה של חמישה שערים בשישה מחזורים.

מנגד, בשורות טובות הגיעו מכיוונו של המגן טום שלח, שנעדר לאחרונה בשל פציעה בשריר הירך האחורי. שלח שב בתחילת השבוע לאימונים וצפוי לעמוד לרשות הצוות המקצועי, אם כי טרם ברור אם יוכל להשלים משחק מלא. כך או אחרת, למאמן בנודיס יש כאב ראש חיובי בעקבות היכולת הטובה שהפגין מחליפו של שלח באגף ימין, גל פורת. באשר לחוליית הקישור, דן עזריה המתאושש מפציעה טורדנית עוד מהעונה שעברה עדיין לא כשיר למשחק מלא וייתכן שישולב כמחליף. מי שמועמדים לקבל את חולצת ההרכב במרכז השדה הם סתיו נסיקובסקי ולב כהן.

טום שלח. צילום: עזרא לוי

"משחק חוץ מול אשקלון הוא אחד הקשים בליגה", אמר בנודיס. "הם מגיעים במומנטום טוב אחרי ניצחון בעכו ומי שמכיר את המגרש הזה יודע שלא קל לנצח שם. נצטרך להיות מוכנים ודרוכים כדי לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר". "יש תחרות בריאה מאוד על ההרכב וזה מצוין למאמן", סיכמו בכפר סבא. "נכון שהסגל חסר, אבל בהחלט חיובי שארז בנודיס נמצא במצב בו הוא צריך להתלבט לא רק מי יפתח בהרכב, אלא גם מי ייכלל בסגל ויתלבש ב-18. זו ברכה לכל מאמן ובסך הכל הפאזל שלנו מתחיל להתחבר אחרי שבנינו בקיץ קבוצה מצוינת".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר