עומרי שקל. צילום: ירדי עואמי
עומרי שקל. צילום: ירדי עואמי

לכל דבר טוב יש סוף: הפועל כפר סבא הפסידה 2:1 לאשקלון

למרות יתרון מרגליו של עומר פדידה, הדרומיים הפכו וסידרו לירוקים הפסד ראשון העונה, שהוריד אותם למקום השני

פורסם בתאריך: 8.10.18 20:55

אחרי שבעה מחזורים, הפועל כפר סבא רשמה הערב (שני) את הפסדה הראשון העונה בליגה, כשנוצחה 2:1 על ידי הפועל אשקלון בחוץ. עשרות בודדות של אוהדים ליוו את הירוקים למשחק וחזרו מאוכזבים הביתה כשהקבוצה שלהם ירדה לאחר המחזור למקום השני בטבלת הליגה הלאומית.

שתי דקות לסיום המחצית הראשונה התקפה יפה של כפר סבא הסתיימה בבעיטה אדירה של עומר פדידה מ-18 מטרים לרשת של המקומיים. הירוקים לא עלו למחצית השנייה וכבר בדקה ה-51 אשקלון הייתה קרובה לכבוש, כאשר איתמר ישראלי עצר בעיטה חזקה של שי חדד, ולאחר מכן הציל שער בטוח מנגיחה של אליאור משלי.

חמש דקות מאוחר יותר פדידה הרים מימין אך אוניקאצ'י נגח החוצה. בדקה ה-66 הגיע השיוויון. גל צרויה עבר את גל פורת, שבניסיון להשיג את החלוץ הכשיל אותו ברחבה. צרויה ניצל את ההכשלה כדי לכבוש את השער השישי שלו העונה. בדקה ה-75 הושלם המהפך. צרויה בישל למחליף סוטיריס ניניס, שבבעיטה חזקה הכניע את ישראלי, שהיה יכול להדוף את הכדור, 1:2 לאשקלון.

בעקבות ההפסד נותר מאזנה של כפר סבא על 16 נקודות, שתי נקודות פחות מהמוליכה הפועל קטמון ונקודה יותר מהשלישית הפועל נצרת עילית. ביום שישי תארח כפר סבא את הפועל איכסל, שהשיגה הערב את ניצחון הבכורה שלה העונה בליגה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר