חיים איצרין. צילום ירדי עואמי
חיים איצרין. צילום ירדי עואמי

איצרין: "לדעתי הפועל כפר סבא היא אחת משלוש הקבוצות הטובות בליגה"

למרות ההפסד מול האקסית מאשקלון, המגן השמאלי אופטימי: "אני קונה הפסד אחרי חמישה ניצחונות". בנודיס: "זה משהו שיכול לקרות"

פורסם בתאריך: 10.10.18 13:40

השער הנהדר של עומר פדידה מבישול של הטבח הקבוע עומרי שקל הותיר רושם שהפועל כפר סבא בדרך לכיבוש מחודש של פסגת הליגה הלאומית. אלא שבמחצית השנייה קיבלה הפועל אשקלון פנדל מפוקפק ומיד אחריו טעות לא אופיינית של איתמר ישראלי הובילה את הירוקים של ארז בנודיס להפסד, הראשון בעונה הנוכחית שקטע רצף של חמישה ניצחונות. "זה משהו שיכול לקרות. השחקנים עשו את המקסימום ואני מסיר בפניהם את הכובע", אמר בנודיס. "ממשיכים קדימה".

"החצי הראשון היה טוב מאוד – הנענו כדור טוב, יצרנו מצבים והבקענו שער נהדר, אבל היה לנו חוסר מזל בסוף", אמרו במועדון. "בחצי השני הקבוצה נסוגה קצת לאחור, אבל זה לגיטימי כשהיתרון שלנו במשחק חוץ קשה מול קבוצה חזקה. אשקלון נכנסה לאטרף של עשר דקות, נתנה שני גולים והיה קשה לחזור מזה, אבל לא קרה שום דבר. קבוצה חזקה יודעת לצאת מזה ובסך הכל אנחנו קונים עכשיו מאזן כזה כל שבעה משחקים". על הטעות של השוער ישראלי הוסיפו בקבוצה: "איתמר דווקא נתן משחק מצוין, אבל קורה שכדור זז ומשנה קצת כיוון במהלך הבעיטה והוא כנראה ראה אותו ברגע האחרון. בסך הכל הוא בן אדם ומותר גם לו לטעות, ממשיכים קדימה". דן עזריה פתח בהרכב לאחר תקופה ארוכה בה נעדר עקב פציעה עוד מהעונה שעברה, ובקבוצה היו מרוצים גם מסתיו נסיקובסקי, שהציל גול בטוח מקו השער במהלך שהוביל לשער היתרון.

מי שפגש את האקסית ויצא מאוכזב הוא המגן השמאלי חיים איצרין, שלצד חברים רבים עמם שמר על קשר באשקלון, סיים בטונים צורמים עם ההנהלה ומצוי בהליך משפטי מול הקבוצה לאחר שתבע פיצויים שלטענתו לא שולמו לו. "יש לי יותר מדי אקסיות בקריירה", צחק איצרין. "הייתה קצת התרגשות לפני המשחק, אבל רציתי מאוד לנצח וחבל שזה לא קרה. נפלנו בגישה למשחק, לא היינו מחויבים הגנתית ולא מרוכזים. עדיין הובלנו והמשחק היה בידיים שלנו, אבל הלכנו קצת אחורה, המשחק היה מבולגן יותר ואשקלון קיבלה פנדל שלא היה. הבלגן היה בעיקר טוב להם, כי במשחק מסודר אני לא מאמין שהם יכולים לנצח אותנו. אפשר לומר שזה היה המשחק הכי חלש שלנו העונה. יש נפילות, אבל טוב שזה בא עכשיו ולא קצת יותר מאוחר. אני קונה הפסד אחרי חמישה ניצחונות". על ההתאקלמות בקבוצתו החדשה הוסיף המגן: "אני מבסוט מאוד בכפר סבא. בנו כאן קבוצה טובה מבחינה מקצועית עם חומר אנושי מצוין ולדעתי אנחנו אחת משלוש הקבוצות הטובות בליגה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר