ארז בנודיס. צילום: עזרא לוי
ארז בנודיס. צילום: עזרא לוי

ששונקר ימשיך להעדר בהפועל כפר סבא, גטהון בספק. בנודיס: "המשחק מול איכסל הוא מוקש"

אחרי ההפסד לאשקלון, הירוקים מתכוננים למשחק מול הקבוצה שהשיגה ניצחון בכורה במחזור האחרון. קווין ריינשטיין יחזור מהרחקה

פורסם בתאריך: 12.10.18 11:08

היום (שישי, לויטה, 16:00) תנסה הפועל כפר סבא להתחיל רצף ניצחונות חדש כשתארח את הפועל איכסל מהתחתית. האורחת תגיע במצב רוח מרומם לאחר מינויו של המאמן החדש אדהם האדיה שפתח את הקדנציה ברגל ימין עם ניצחון 0:1 על הפועל עכו שחילץ את קבוצתו מהמקום האחרון.

קווין ריינשטיין יחזור מהרחקה, בעוד תומר ששונקר הסובל משבר בכף הרגל ימשיך להיעדר. טריקו גטהון, שעדיין סובל מ"רגל עץ" וצפוי היה לנסות לשוב באמצע השבוע לאימונים סדירים, בספק גדול להתמודדות. "המשחק הזה הוא מוקש, אבל נקווה לעבור אותו בשלום ולצבור את מלוא הנקודות", אמר בנודיס. "אין פייבוריטים, זו הליגה הכי משוגעת במזרח התיכון וצריך להגיע לכל משחק לעשות את העבודה ולנצח", הוסיף חיים איצרין. "על הנייר זה אולי משחק קל, אבל זה ממש לא המצב", סיכמו במועדון. "איכסל עם מאמן חדש ותגיע בהתלהבות אחרי ניצחון. הכל אמנם תלוי בנו, אבל צריך לזכור שקבוצות מגיעות נגדנו כדי להסתגר ולצאת למתפרצות. אם נבקיע גול מהיר, נפתח את המשחק".

כפר סבא איבדה כאמור את המקום הראשון לקטמון ומדורגת שנייה עם 16 נקודות, אבל בקבוצה הדגישו שבשלב כה מוקדם אין לכך משמעות. "אין סיבה להסתכל עכשיו על מיקום, הכל צפוף למעלה ומהמקום הראשון עד החמישי מפרידות רק ארבע נקודות. זה לא חדש בליגה הלאומית ורק מאוחר יותר נוצר ראש חץ של 3-4 קבוצות שירוצו עד הסוף".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר