עומר פדידה. צילום: ספי מגריזו
עומר פדידה. צילום: ספי מגריזו

מרגיש כמו הפסד: 2:2 דרמטי בין הפועל כפר סבא לאיכסל

הירוקים שמטו יתרון של שני שערים (עומר פדידה בפנדל ובנג'מין קוקו) בדקות הסיום ואיבדו שתי נקודות חשובות לקראת המשך העונה

פורסם בתאריך: 12.10.18 18:03

בהפועל כפר סבא ידעו ששלוש נקודות במשחק ביתי מול העולה החדשה הפועל איכסל הן בגדר חובה, במיוחד אחרי ההפסד לאשקלון במחזור הקודם, אך הירוקים שמטו יתרון של שני שערים בדקות האחרונות בדרך ל-2:2 דרמטי ומאכזב.

האורחים היו מסוכנים יותר במחצית הראשונה, וכבר בדקה הרביעית בעיטה של ציון צמח חלפה סמוך לקורה של איתמר ישראל. בדקה ה-20 התווסף גל פורת לרשימת הפצועים של הקבוצה, כאשר סימן לספסל כי הוא לא יכול להמשיך. מי שנכנס במקומו אחרי פציעה הוא טום שלח. איכסל המשיכה להיות מסוכנת יותר ודייגו סליס נגח למשקוף בדקה ה-22, וכעבור שש דקות איתמר ישראלי מנע שער מניר אברג'יל.

בניגוד למהלך המשחק השיגה כפר סבא את היתרון בדקה ה-31. מהלך יפה של חיים איצרין באגף שמאל הסתיים בספק הכשלה של עלאא ג'עפר, השופט סימן על הנקודה הלבנה ועומר פדידה כבש את שער הליגה הרביעי שלו העונה והשמיני בכל המסגרות.

כפר סבא הייתה מסוכנת בפתיחת המחצית השנייה ופיטר אוניקאצ'י מצא את בנג'מין קוקו ברחבה, שגילגל בקלילות את השישי שלו העונה בליגה. איכסל סירבה לוותר על המשחק וטיל של מוחמד בדארנה בדקה ה-66 ניתז החוצה מהמשקוף. בדקה ה-78 קיבלו האורחים הזדמנות לחזור למשחק כאשר ג'ניה ברקמן הכשיל את דייגו סליל ברחבה, אך ציון צמח בעט לשמיים. בשלב הזה אוהדי כפר סבא כבר חשבו שהנקודות בכיס, אך נגיחה של עלא אבו סלאח בדקה ה-88 צימקה ל-2:1. דקה מאוחר יותר, מהלך נהדר של מוחמד בדארנה הימם את אצטדיון לויטה וקבע חלוקת נקודות בין הקבוצות.

למרות האכזבה, כפר סבא הבטיחה שבוע נוסף במקום השני כאשר במאזנה 17 נקודות. ביום שני הבא תתארח כפר סבא אצל השלישית הפועל נצרת עילית.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ירוק בקריז

    כרגיל, כאשר מתחיל המשבר, ההידרדרות אצל המועדון הזה לא נפסקת ורק אלוהים יודע איך זה יגמר הפעם. אם עדיין רוצים לעשות משהו יפה העונה מישהו כאן חייב להתעורר ולעורר את כולם אחרת לא יהיה טוב!

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר