ארז בנודיס. צילום: ספי מגריזו
ארז בנודיס. צילום: ספי מגריזו

בנודיס: "זכותו של שום להביע דעה, שמעתי אותו והפנמתי את הדברים"

מאמן הפועל כפר סבא התייחס לשיחה הקשה עם הבעלים לאחר התיקו מול איכסל: "אנחנו מתקדמים וממשיכים בעבודה"

פורסם בתאריך: 17.10.18 13:31

לאחר שפתחה את הליגה בסערה עם חמישה ניצחונות ברציפות, הפועל כפר סבא כבר סופרת משחק שני ללא ניצחון וביום שני תצא לקרב צמרת מול הפועל נצרת עילית, קרב שבסיומו היא עלולה לאבד ליריבה את המקום השני, המוליך לליגת העל בסיום העונה. הטראומה מהעונה הקודמת, שנפתחה גם היא ברצף ניצחונות מזהיר אך הסתיימה ברצף הפסדים יוצא דופן והישרדות רק במשחקי המבחן נגד הירידה עדיין מהדהדת בלויטה, אך מאמן הקבוצה ארז בנודיס מבהיר חד משמעית: "שואלים אותי על זה הרבה בשבועיים האחרונים, אני אגיד את זה שוב כדי שיהיה ברור – שנה שעברה לא מעניינת אותנו. אני לא הייתי פה ואני לא יודע מה היה וגם חלק נכבד מהסגל לא. אין לשנה שעברה השפעה עלינו".

בסיום התיקו הדרמטי והמאכזב מול הפועל איכסל (2:2 לאחר שהירוקים הובילו 0:2 עד לדקה ה-89) גם עלו קולות מוכרים מהעונה שעברה כשהבעלים יצחק שום נראה זועם ואף קיים שיחה קשה עם בנודיס. "שום הוא בעל הבית וזכותו להביע דעה", מרגיע בנודיס את הרוחות. "הוא אמר מה שהוא חושב, שמעתי אותו, הפנמתי את הדברים ואנחנו מתקדמים וממשיכים בעבודה".

גם בלם הקבוצה, ג'ניה ברקמן, שלפחות שער אחד חתום עליו בתיקו מול איכסל, המשיך בתקשורת הישירה עם אוהדי הקבוצה דרך חשבון הפייסבוק שלו, כפי שעשה מתחילת העונה. כשקרא שאוהדים מאשימים את השחקנים בתוצאה הרעה מול איכסל בעקבות זלזול, הגיב בפוסט בדף הרשמי של המועדון וכתב "לבוא ולהאשים את השחקנים, את המאמן או כל אחד אחר, זה לא ישנה את המצב. ללא ספק יצאנו נאיבים, חלשי אופי כול דבר אחר שתגידו זה נכון. אף אחד באמת לא ציפה שנהיה במצב הזה בתחילת העונה במיוחד אחרי העונה שעברה. אני חושב שצריך להיות עם הרגליים על הקרקע וצנועים, והכי חשוב להיות חיוביים ומחוברים. המשחק הזה, התיקו הזה שכולו הפסד, אני לוקח אחריות עליו. הכל בסדר אנחנו רק במחזור ה-8, הפנים קדימה, נדע לתקן טעויות שצריך. כל עכבה לטובה".

קבוצת הנוער של המועדון המשיכה בפתיחת העונה החלשה שלה במחוז הצפוני של הליגה הלאומית, כאשר הפסידה בשבת שעברה 1:0 במשחק חוץ לאיחוד בני בקה.  זה היה המשחק הרביעי ברציפות ללא ניצחון לשחקנים של גיא רוזנצוויג. אחרי חמישה מחזורים הירוקים מדורגים במקום השמיני עם חמש נקודות בלבד ויום שבת (13:00) יארחו את מכבי אחי נצרת, בניסיון להשיג ניצחון שני העונה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר