גל פורת. צילום: ירדי עואמי
גל פורת. צילום: ירדי עואמי

גל פורת יחזור לסגל הפועל כפר סבא, בנודיס: "השיקולים שלי מקצועיים בלבד"

עמרי שקל, תומר ששונקר ודן עזריה ייעדרו גם מהמשחק בשישי מול בית"ר תל אביב רמלה. "מאכזב אותי ששוב שמטנו יתרון", אמר המאמן

פורסם בתאריך: 24.10.18 14:11

רגשות מעורבים בהפועל כפר סבא לאחר התיקו 1:1 מול הפועל נצרת עילית בחוץ, תוצאה ששמרה את הירוקים במקום השני, אך ניצחון היה יכול להעלות אותה למקום הראשון על חשבון הפועל קטמון. כפר סבא אמנם יצאה עם תוצאה לא רעה במשחק חוץ קשה מול השלישית בטבלה, אך רושמת משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון.

"אני לא מסתכל על המיקום בטבלה כרגע, מעניין אותי רק איך הקבוצה נראית, ונראינו מחצית אחת טוב מאוד ובמחצית השנייה פחות טוב", אומר ארז בנודיס. "יצאנו למשחק חוץ קשה, בעיקר אחרי המכה המוראלית שספגנו מול איכסל בבית, ואני שמח שהצלחנו לפתוח את המשחק טוב. מאכזב אותי ששוב שמטנו יתרון, משחק שלישי ברציפות. זה משהו שאנחנו מדברים עליו הרבה, כולל בחדר ההלבשה, ככה שהבעיה ידועה לנו ואנחנו עובדים על לפתור אותה. אנחנו עם הפנים קדימה".

בשישי (15:00, לויטה) תארח כפר סבא את בית"ר ת"א רמלה, כשהיא יודעת שכל תוצאה פרט לניצחון עלולה להביא לירידה במיקום בטבלה הצפופה מאוד. "הם קבוצה מצוינת שנראים טוב בשלוש שנים האחרונות, וגם העונה הם העמידו קבוצה צעירה ומאוד מוכשרת שמבוססת על יוצאי מחלקת הנוער של מכבי תל אביב", מנתח בנודיס. המאמן יאלץ להמשיך להסתדר ללא עמרי שקל, תומר ששונקר ודן עזריה הפצועים. לעומתם מי שצפוי לחזור לסגל הוא גל פורת.

כידוע, פורת, קשר במקור, מתחרה גם על העמדה של טום שלח, נכדו של הבעלים יצחק שום, שטעה במהלך שהוביל לשיוויון של הצפוניים. כעת מעניין יהיה לראות האם פורת יקבל הזדמנות, לאחר ששיחק כששלח היה פצוע והציג יכולת טובה. "אני לא מתייחס לכל זה בכלל, השיקולים שלי מקצועיים בלבד", התייחס בנודיס לביקורות של אוהדי הקבוצה בנושא.

הירוקים מקווים כי בנג'מין קוקו, שכבש את שערו השביעי העונה במשחק מול נצרת עילית ועלה לראש טבלת מלך השערים יחד עם גל צרויה, ימשיך בכושר המצוין. "בעזרת השם שרק ימשיך ככה", מתמצת בנודיס את דעתו על הניגרי בן ה-23.

בכפר סבא מקווים כי העובדה שהם משחקים שוב אחרי הקטמונים תמשיך להפעיל לחץ על הירושלמים וכי כמו בשבוע שעבר הם יאבדו נקודות. אם זה יקרה, הירוקים בטוחים כי הפעם הם ידעו לנצל את המעידה של מוליכת הטבלה ולכבוש את המקום הראשון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר