חיים סירוטקין. צילום: עזרא לוי
חיים סירוטקין. צילום: עזרא לוי

בית"ר כפר סבא מתקשה בליגה א', סירוטקין מאשים: "הבחירות גמרו אותנו"

הצהובים-שחורים רשמו 0:0 מול חולון ונמצאים במקום ה-13, המאמן טוען: "לא נותנים לנו לתפקד, אין תקציב. לא יכולים לשלם לשחקנים"

פורסם בתאריך: 24.10.18 15:13

כשהיא במקום ה-13 עם 7 נקודות בלבד, שלוש מהן הודות לניצחון טכני לו זכתה בשבוע שעבר בעקבות מצב הדשא במגרשה של מחנה יהודה שלא אפשר את קיום המשחק, בית"ר כפר סבא נמצאת באחת העונות הגרועות שלה בשנים האחרונות כשבשישי (14:00, יבנה) תשחק מול אחת הקבוצות החזקות בליגה, מכבי יבנה מהמקום השני. בשבוע שעבר סיימה הקבוצה ב-0:0 מול ירמיהו חולון.

"אנחנו לא בכוננות ספיגה", מבטיח מאמן הקבוצה חיים סירוטקין. "הליגה השנה מאוד קשה, הרבה שנים אני בליגה א' ולא נתקלתי בליגה כזו קשה. יש קבוצות טובות, והקבוצות הפחות טובות גם ברמה יחסית גבוהה. אין יורדת בטוחה ואין מנצחת בטוחה במחזור מסוים. אבל ברור מאליו שלכל משחק אנחנו מגיעים כאנדרדוג".

סירוטקין מסביר מה קרה לקבוצה שהצליחה לנצח על כר הדשא רק פעם אחת עד כה העונה, ונאבקת בתחתית. "יש ברדק השנה. הבחירות גמרו אותנו", הוא מפנה את האצבע המאשימה לעירייה. "לא נותנים לנו לתפקד, אין תקציב. אנחנו לא יכולים להביא שחקנים, לא יכולים לשלם לשחקנים ולא כלום. שחררנו שחקנים בכירים כי לא היה לנו כסף לשלם להם. שחקנים כמו אור גירו, גל גניש ואילן שאולסקי עזבו בגלל זה. ביחס למצב, המיקום שלנו בטבלה בסדר. המטרה שלנו היא רק להישאר בליגה. אין תקציב למעבר לזה".

"כפר סבא זה משפחה, לא עוד קבוצה ולכן אני פה", מוסיף המאמן. "כשאתה נשאר ונמצא בתקופה הלא טובה אז תהיה גם בתקופה יותר טובה בסוף. זה מועדון גדול ואני אוהב את המקום. התפתחתי במקום הזה וזה זמן להחזיר לו דווקא כשלא טוב".

"העבודה פה מאוד מאוד קשה", מודה סירוטקין. "לא האמנתי שתהיה לי עבודה כזאת. זה לעבוד עם הרבה שחקנים, לשמור עליהם שלא ילכו לרחובות. הרבה מעבר לכדורגל. יש פה ילדים שאם לא יהיו במערכת היו יכולים ללכת לפשע. צריך לעזור להם כי הם גדלו במועדון. צריך להתמודד עם 30 שחקנים באימון על חצי מגרש. סיפור לא פשוט. אבל עם כל זה אנחנו מוכנים רק כדי שהקבוצה תעמוד על הרגליים. אנחנו נותנים הכל בתקציב זעום".

"הרבה שנים אני מאמן ובדרך כלל אני פייבוריט. פעם בכמה שנים מותר לי גם לבוא כאנדרדוג. אי אפשר תמיד להיות פייבוריט. אני לומד להיות אנדרדוג, זה חלק מההתפחות שלי כמאמן. צריך לדעת גם לבוא כאנדרדוג ולהוציא את המקסימום".

מהעירייה נמסר בתגובה: "עיריית כפר סבא לא מנהלת את הקבוצה הבוגרת של בית"ר כפר סבא ולא מתערבת בניהולה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר