עומר פדידה. צילום: ספי מגריזו
עומר פדידה. צילום: ספי מגריזו

חזרה בגדול: הפועל כפר סבא ניצחה 2:3 את בית"ר תל אביב רמלה

למרות פיגור 2:0 במחצית הראשונה, הירוקים הפכו עם שער של פיטר אוניקאצ'י וצמד של עומר פדידה בדרך לניצחון ראשון אחרי שלושה משחקים

פורסם בתאריך: 26.10.18 17:31

בפיגור 2:0 ואחרי שלושה משחקים ללא ניצחון, אוהדי הפועל כפר סבא כבר ראו את הסיוט של העונה שעברה חוזר. אבל כנראה שהירוקים קורצו העונה מחומר אחר, ותוך 22 דקות כבשו שלושה שערים שהפכו ל-2:3 גדול על בית"ר תל אביב רמלה.

האורחת עלתה ליתרון מהיר בדקה ה-11 כשאופיר טקיאר העלה אותה ליתרון. בדקה ה-19 איילון אלמוג בישל לתומר אלטמן שכבש מקרוב את השער השני. המהפך במשחק החל בדקה ה-41, כשפאדי נאג'ר מתל אביב רמלה הורחק בכרטיס אדום.

בדקה ה-66 הגיע השער הראשון של כפר סבא. המחליף אלמוג אוחיון בישל לפיטר אוניקאצ'י שבעט מקרוב לרשת. בדקה ה-74 האוהדים בלויטה ראו שיוויון. עומר פדידה שחרר טיל מחוץ לרחבה והשווה את התוצאה ל-2:2. בדקה ה-87 פדידה, אחד השחקנים המובילים של כפר סבא העונה, דייק בכדור עונשין מ-11 מטרים והחזיר להפועל כפר סבא את טעם הניצחון.

אחרי עשרה מחזורים כפר סבא עם 21 נקודות במקום השני, שתי נקודות יותר מהפועל אשקלון השלישית. ביום שלישי יתארחו הירוקים אצל בני ריינה במסגרת סיבוב ז' של גביע המדינה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר