עומר פדידה חוגג עם החברים. צילום: ירדי עואמי
עומר פדידה חוגג עם החברים. צילום: ירדי עואמי

השבוע השמח של הפועל כפר סבא: "מגיע כל הכבוד לשחקנים"

הירוקים חזרו לנצח בליגה, העפילו לסיבוב ח' בגביע המדינה ואפילו חגגו בחתונה של הקפטן עומר פדידה עם בחירת ליבו. בשישי מחכה ראשון לציון, דן עזריה, תומר ששונקר ועומרי שקל צפויים להעדר

פורסם בתאריך: 31.10.18 13:41

ריבוי השמחות של הפועל כפר סבא בשבוע החולף השכיח כליל את רצף שלושת המשחקים ללא ניצחון. נסו לעקוב: זה התחיל עם המהפך המרשים בשישי שעבר מול בית"ר תל אביב רמלה לאחר פיגור בן שני שערים, כשעומר פדידה כובש פעמיים ומכשיר את הקרקע לחתונתו עם בח"ל תמרה בשני השבוע. שעות ספורות לפני החתונה טיילה הקבוצה לסיבוב ח' בגביע המדינה לאחר ניצחון 0:2 על בני ריינה במגרש בכפר כנא. שערים מוקדמים של אלמוג אוחיון ופיטר אוניקאצ'י בתום 20 הדקות הראשונות אפשרו לקבוצה של ארז בנודיס להוריד הילוך במחצית השנייה ואף לאפשר הופעת בכורה לעמית יברבאום, בנו בן ה-17 של שחקן העבר ואחד הסמלים של האגודה מוטי, שנכנס כמחליף במקומו של כובש השער הראשון בדקה ה-70.

אם תוסיפו לכך שבראשון השבוע חגגה הקבוצה בבת המצווה של ליה, בתו של המאמן בנודיס, תקבלו שבוע רצוף אירועים משמחים שמילאו מחדש את המצברים הירוקים אחרי תקופה פחות טובה. "גם מוטי יברבאום ערך בכורה בכפר סבא בגיל צעיר וכולם נורא התרגשו בשביל עמית", אמרו במועדון. "מדובר בכל זאת בבן של שחקן עבר מפואר בהפועל כפר סבא והוא קיבל הרבה חום ופרגונים מהשחקנים והצוות המקצועי. היה משמח מאוד לראות את זה".

על התקופה הפחות טובה שהגיעה לקיצה אמר המאמן ארז בנודיס: "לא קל לעבור שלושה משחקים בלי ניצחון וזה כל הזמן רץ לך בראש. אחר כך אתה בא למשחק הרביעי ונקלע לפיגור כבר בהתחלה, אבל מגיע כל הכבוד לשחקנים על האופי. מבחינת היכולת יש לי הרבה מה לומר ואמרתי את זה לשחקנים שלי – אנחנו חייבים לתת יותר את הדעת על משחק ההגנה שלנו וכשאני אומר 'משחק הגנה' הכוונה לכל הקבוצה, כולל החלק הקדמי. אני מקווה מאוד שנמשיך במגמת הניצחונות".

"לא נשקר, היה קצת לחץ לפני המשחק מול בית"ר תל אביב", הודו במועדון. "שלושה משחקים ללא ניצחון ואחר כך עוד לפגר 2:0 בבית זה לא נעים. התחלנו רע מאוד את המשחק ומזל שאיתמר ישראלי הציל עוד שני שערים בטוחים. בלעדיו לא היינו חוזרים למשחק הזה".

את התחושות הטובות ינסו בכפר סבא למנף בשישי (15:00, הברפלד) בחוץ מול הפועל ראשון לציון, שמגיעה אחרי תבוסה צורבת באמצע השבוע 4:1 לעפולה בגביע. עומרי שקל סובל מדלקת בשרירי הבטן ובמקרה הטוב יפתח על הספסל. דן עזריה ממשיך לסבול מרגישות במפשעה, זכר לפציעה מהעונה שעברה, וייעדר מהמשחק כמו גם תומר ששונקר, שכזכור סובל משבר בכף הרגל וההערכה היא שיוכל לשוב לשחק רק לאחר פגרת השזרוע שתחל באמצע נובמבר. בצד השני תפגוש כפר סבא את שוערה בעונה החולפת, בן ויצמן.

"אנחנו לא מזלזלים חלילה באף קבוצה וכמובן שנלמד את ראשל"צ וניתן את הדגשים הראויים, אבל באופן כללי מן הראוי שהיריבות יתכוננו אלינו ולא אנחנו אליהן", סיכמו במועדון. "הפועל כפר סבא שווה לפחות שער אחד בכל משחק ואנחנו צריכים לבוא ולשחק את המשחק שלנו במטרה לנצח".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר