עמית יברבאום. צילום: ירדי עואמי
עמית יברבאום. צילום: ירדי עואמי

אבא גאה. מוטי יברבאום על הופעת הבכורה של בנו עמית בבוגרים של הפועל כפר סבא

21 שנים אחרי שפרשתי, ראיתי השבוע את בני עמית לובש בפעם הראשונה את החולצה הירוקה במשחק בוגרים. ישבתי ביציע ובכיתי מהתרגשות

פורסם בתאריך: 1.11.18 11:35

1. ביום שני היה אחד הרגעים המרגשים ביותר שזכורים לי בחיים. בני עמית בן ה-17 ערך הופעת בכורה בקבוצת הבוגרים של הפועל כפר סבא, כשעלה כמחליף בניצחון על בני ריינה בגביע המדינה. בתור שחקן מעולם לא התרגשתי כמו שהתרגשתי שראיתי את עמית עולה על הדשא עם החולצה הירוקה, ישבתי ביציע ובכיתי. אי אפשר היה לתאר את התחושות שהיו לי באותו רגע. לראות את השם 'יברבאום', אחרי 21 שנים, על חולצה ירוקה זאת התרגשות עצומה עבורי.

2. לשמחתי, הפועל כפר סבא שלי עברה שלב בגביע ויותר חשוב מזה חזרה לנצח בליגה, בשני ניצחונות ששינו את האווירה סביב הקבוצה. הניצחון על בית"ר תל אביב רמלה היה בגדר ניצחון כפול, בטח אחרי התיקו מול איכסל. הקבוצה הצליחה לעשות מהפך והראתה אופי, לא נשברה ואני מקווה שאת הדברים הלא טובים, כמו הליקויים בהגנה, נדע לתקן מהר מאוד. אין ספק שאוהדי הפועל כפר סבא נהנים העונה מכמות גדולה של שערים במשחקים, כשכמעט בכל משחק יש הזדמנויות רבות לשני הצדדים. המשחקים די מעניינים ובטח שביחס לליגה הלאומית, האוהדים הירוקים יכולים להיות מרוצים ממה שהם רואים.

3. אין מאושר ממני לראות את עומר פדידה בשבועות האחרונים, מגיע לו בגדול. עומר התבגר והקבוצה זה היום עומר פדידה. מגיע לו שבוע חלומי כזאת, צמד וחתונה באותו שבוע, אין מתוק מזה. לעומת זאת, אני בהחלט מודאג מהחלק האחורי של הקבוצה. בהרבה משחקים המזל היה איתנו והיינו צריכים לספוג כמות גדולה יותר של שערים. מהליגה הלאומית עולים בעיקר בזכות הגנה חזקה.

אסור להיות שאננים, יש את הפועל אשקלון שהיא קבוצה מצוינת שהתחזקה ועוד תתחזק בינואר, הפועל קטמון והפועל נצרת עילית שהן קבוצות מצוינות ומאבקי הצמרת לא יהיו פשוטים כלל. גם קבוצות התחתית ברמה יחסית דומה לשאר הקבוצות ותהיה ליגה צמודה מתמיד. המשחק מול ראשון לציון חשוב מאוד, יהיה נהדר ליצור שוב רצף של תוצאות טובות ולרוץ קדימה. אם נבוא מרוכזים ונחושים אין שום סיבה שלא ננצח כי אנחנו קבוצה יותר טובה בכל פרמטר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר