הוד בן הרצל. צילום באדיבות מנהלת ליגת ווינר סל
הוד בן הרצל. צילום באדיבות מנהלת ליגת ווינר סל

תבוסה נוספת להפועל כפר סבא בכדורסל: "יש חבר'ה שאני מאוד מאוכזב מהם"

הירוקים נוצחו גם במחזור השני של הליגה הלאומית בכדורסל והמאמן הוד בן הרצל מודאג. ווסלי חזר למועדון ויחליף את ברהאם. בשבת תנסה הקבוצה להשיג ניצחון בכורה במשחק מול רמת גן/גבעתיים

פורסם בתאריך: 7.11.18 17:19

פתיחת העונה הנוראית של הפועל כפר סבא בכדורסל המשיכה גם במחזור השני עם עוד תבוסה צורבת, 103:74 בחוץ מול הפועל עפולה. לתצוגת הנפל של השרונים קדמה תבוסה ביתית להפועל חיפה וכפר סבא נועלת את הטבלה הלאומית בשל יחס סלים שלילי, כשיחד איתה גם מכבי חיפה, אליצור יבנה ומכבי רחובות עדיין מחפשות ניצחון בכורה לעונת 2018/19. כפר סבא לא הייתה בתמונת המשחק מהרגע הראשון ואפשרה לעפולה להשתלט על העניינים ולברוח ליתרון 11:28 בתום הרבע הראשון. את הרבע השני הצליחו שחקניו של המאמן הוד בן הרצל לסיים בשוויון בדרך לפיגור 49:32 בהפסקה, אבל מדובר היה במקרה הטוב בנחמת עניים והמארחת המשיכה להגדיל את ההפרש עד הסיום.

עידן אלבר, שחקנה של נבחרת הנוער, היה היחיד שסיפק את הסחורה בשורות כפר סבא עם שורה סטטיסטית של 25 נקודות, 7 ריב', 4 אס' וחטיפה אחת. ניב בלול הוסיף 11 לזכות המפסידה. מנואל אטקינס הצטיין בשורות עפולה עם 30 נקודות, גיא פרבר הוסיף 24 למנצחת.

פרט פיקנטי היה המפגש ראש בראש בין האחים קורנליוס – רום (עפולה) ואור (כפר סבא). כמו במשחק, גם הדו קרב הפרטי הסתיים בנוקאאוט כשרום קולע 15 לעומת נקודה בודדת של אחיו אור. בינתיים החליטה כפר סבא על החלפת זר, כשביירון ווסלי, ששיחק בקבוצה אשתקד, ישוב לשורותיה על חשבונו של מרכוס ברהאם. "אין הרבה מה להגיד. משחק לא טוב שלנו בהגנה ובהתקפה, ומנגד עפולה הייתה אגרסיבית יותר וקלעה באחוזים מטורפים", אמר בן הרצל. "יש דברים שצפינו, כמו העובדה שיש לנו הרבה מאוד שחקנים צעירים וחסרי ניסיון והיה ברור שזה ישפיע על הקבוצה, אבל יש גם חבר'ה שאני מאוד מאוכזב מהם כי אתה לא צריך להיות שחקן ותיק כדי להיות אגרסיבי ומחויב".

במוצאי שבת (19:30) תנסה כפר סבא פעם נוספת לזכות בניצחון ביכורים העונה, כשתתארח אצל העשירית בטבלה, הפועל רמת גן/גבעתיים, שבמאזנה עד כה ניצחון והפסד. "נפגוש יריבה איכותית מאוד עם זרים מצוינים וגארדים טובים, אבל אני תמיד אופטימי ומאמין שבסופו של דבר נעלה על דרך המלך", סיכם המאמן.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר