הפועל כפר סבא בכדורסל. צילום באדיבות הפועל כפר סבא
הפועל כפר סבא בכדורסל. צילום באדיבות הפועל כפר סבא

הפועל כפר סבא בכדורסל מתרסקת: "עד עכשיו זה נראה רע מאוד"

הירוקים ספגו הפסד רביעי בחמישה משחקים ונראים בדרך לעונה קשה בתחתית הליגה הלאומית בכדורסל. "אי אפשר ללמד ניסיון, זה מה שיש ועם זה נעשה הכי טוב שאפשר", אמר המאמן הוד בן הרצל

פורסם בתאריך: 21.11.18 15:04

הפועל כפר סבא ממשיכה להיות שק החבטות של הליגה הלאומית בכדורסל. שחקניו של המאמן הוד בן הרצל יצאו בשלישי השבוע למשחק חוץ מול העולה החדשה אליצור נתניה וספגו מפלה נוספת, 99:76, שהיה הפסדה הרביעי של הקבוצה בחמישה מחזורים. נתניה השתלטה על המשחק מהפתיחה ועצרה את כפר סבא על 14 נקודות בלבד בכל אחד משני הרבעים הראשונים, לעומת 27 ו-28 נק' בהתאמה. בפיגור בלתי מחיק 55:28 כבר בהפסקה, שוחקה המחצית השנייה לפרוטוקול בלבד.

ביירון ווסלי היה היחיד שהופיע להתמודדות בכפר סבא עם 23 נק', 6 ריב' ו-5 אס'. אפי טיומקין הצעיר הוסיף 12 למפסידה, בעוד שלא פחות מחמישה שחקני נתניה קלעו בספרות כפולות. "היו אולי 6-7 דקות משחק עד שנתניה קפצו למעלה. עד עכשיו זה נראה רע מאוד", הודה המאמן. "תוך כדי תנועה נעשה עבודה טובה יותר, אין לי ספק בכך, אבל יש גם דברים שמעבר לזה. אי אפשר ללמד ניסיון ובנוסף יש לנו חוסר בשתי עמדות שנובע מבעיה תקציבית. זה מה שיש ועם זה נעשה את הכי טוב שאפשר".

ההפסד המביך החזיר את הקבוצה לקרקע, זאת לאחר שנדמה היה שהיא סוף סוף הגיעה לליגה בעקבות ניצחון הבכורה המרשים במחזור הקודם, 90:95 על מכבי רחובות. גם כאן הפתיחה לא הייתה מוצלחת כשכפר סבא פיגרה 29:18 בתום הרבע הראשון, אבל פיניש מצוין ברבע המכריע, בו ניצחה 18:30, העניק לה אוויר לנשימה. אור קורנליוס להט עם 24 נק' ו-5 אס' ולצדו בלטו מלשן באסאבא עם דאבל דאבל של 22 נק' ו-13 רב' ועידן אלבר, שהיה רחוק ריבאונד אחד מדאבל דאבל (9) וכמות נקודות זהה (22). בתום חמישה מחזורים מדורגת הפועל כפר סבא במקום ה-11 בטבלה עם 6 נקודות וניצחון בודד. במוצאי שבת (אולם היובל, 20:30) תנסה הקבוצה לשפר עמדות כשתארח את מכבי קריית מוצקין. "יש לנו חבר'ה בני 18-19 שנזרקו למים אבל לא תמיד יהיו להם את הכלים להצליח בסיטואציה הזו. כרגע, בצורה בה אנחנו משחקים ובעיקר שומרים, אנחנו לא תלויים בעצמנו וזו בעיה", הוסיף בן הרצל. "אנחנו צריכים לשפר את משחק ההגנה ולהביא אלמנט של קשיחות. זה לא מהיום למחר ואין תחליף לזמן. אם נצליח לשרוד השנה זה יהיה יפה מאוד".

ברק דמיציאן, המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, מונה בשבוע שעבר למאמן נבחרת הקדטים (עד גיל 16), כשעוזריו יהיו שחקן העבר עמית בן דוד ואדיר אמר. בנוסף יאמן דמיציאן גם את הנבחרת עד גיל 15 ועוזריו יהיו ברק לדרר ויניב פילו. בכך ימשיך דמיציאן לעבוד עם הנבחרת אותה אימן בקיץ שעבר (אז עד גיל 14) והוביל אותה להישג מרשים עם מקום שני בטורניר הכנה רשמי של פיב"א בסלובניה, בו נוצחה רק בגמר על ידי איטליה. "תמיד רציתי ושאפתי לאמן בנבחרות ועבורי זה אתגר מקצועי וקפיצת מדרגה גדולה", אמר דמיציאן. "אני שמח על האתגר ומאמין ביכולתי למקסם את הפוטנציאל של הילדים ולקדם אותם ברמה האישית לצד הצלחה ברמה הקבוצתית". בסוף דצמבר תיטול נבחרת הקדטים חלק בטורניר הכנה בבלגיה לקראת אליפות אירופה בקיץ הבא ואילו הנבחרת עד גיל 15 תשתתף בטורניר הכנה ביולי הבא, שטרם נקבע היכן ייערך

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר