עמית יברבאום. צילום: עזרא לוי
עמית יברבאום. צילום: עזרא לוי

עומרי שקל צפוי לחזור, עמית יברבאום עשוי לפתוח לראשונה בהרכב של הפועל כפר סבא

הירוקים ניסו לנצל את הפגרה כדי לקצר את רשימת הפצועים, אך עזריה, ששונקר וגטהון ימשיכו להעדר גם מול הפועל עכו בשישי. במועדון מעוניינים להתחזק בחוליית הקישור, עוז סיטון נבחן

פורסם בתאריך: 27.11.18 16:19

פגרת השזרוע והנבחרת אמנם מאחוריה, אבל מצב הסגל של הפועל כפר סבא רחוק מלהיות משביע רצון לקראת החזרה לליגה היום (שישי, 15:00) בחוץ מול הפועל עכו. רשימת החסרים בקישור כוללת את דן עזריה, שמנסה פעם אחר פעם לשוב לאימונים אך ממשיך לסבול מכאבים, תומר ששונקר שלא מתאמן כבר כחודשיים בשל שבר בכף הרגל שמסרב להתאחות ובשל כך הוא צפוי לעבור צילום נוסף וטריקו גטהון, שסובל מקרע במפשעה זכר למשחק האחרון מול הפועל פתח תקוה, עובר טיפולי פיזיותרפיה ולא צפוי לחזור לשחק בחודש הקרוב.

מנגד, האופטימיות מגיעה מכיוונו של עומרי שקל, שהחלים מפציעה בשרירי הבטן, שב בהדרגה לאימונים מלאים וצפוי לפתוח. לצדו, מי שעשויים לקבל את הקרדיט בהרכב הם הצעירים עמית יברבאום, שלאחרונה מתאמן בקביעות עם הקבוצה הבוגרת, ולב כהן. הקשר ההתקפי יוחאי קריב, שעבר ניתוח בכתפו, שב חלקית לאימונים. קריב נוטל חלק באימוני הכושר ואימונים עם כדור, אך עדיין נמנע מלהיכנס לתאקלים עם שחקנים ולא נוטל חלק במשחקונים עד שיחלים לחלוטין. ההערכה היא כי ישוב לשחק בחודש ינואר.

בשל רשימת הפצועים שמסרבת להתקצר, בכפר סבא כבר פוזלים לעבר חלון ההעברות בינואר ומתכוונים להתחזק, בעיקר בחוליית הקישור. "אין שאלה בכלל. יש הרבה פצועים בקישור והכוונה היא להתחזק בינואר", אישרו במועדון. הקשר עוז סיטון, ששיחק אשתקד בנוער של בית"ר ירושלים ומתחילת העונה מתאמן בבוגרים, נבחן בקבוצה ולצד שני אימונים שקיים הותיר רושם חיובי במשחק האימון בחוץ מול הפועל חדרה, שהסתיים בתיקו 3:3. במועדון צפויים לקבל החלטה לגביו לקראת פתיחת חלון ההעברות. אגב, כפר סבא כבר הובילה 0:3 אך ביצעה לא מעט חילופים, הורידה רגל מהגז וספגה שלישייה ברבע השעה האחרונה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר