ארז בנודיס. צילום: עזרא לוי
ארז בנודיס. צילום: עזרא לוי

בנודיס: "גאה מאוד בשחקנים שלי", שקל: "הרגשתי חוסר אונים בזמן הפציעה"

הפועל כפר סבא סיימה את המחזור במקום הראשון בטבלה והמאמן והקשר שחזר מההעדרות ארוכה כבר מסתכלים קדימה. שלח ויברבאום זכו למחמאות

פורסם בתאריך: 11.12.18 13:27

הפועל כפר סבא קיבלה אתמול (שני) בונוס על היכולת הטובה וקצב צבירת הנקודות במחזורים האחרונים, כשראתה את הפועל קטמון מפסידה להפועל איכסל ובכך הובטח לירוקים המקום הראשון בסיום המחזור. פרט לאוויר הפסגות, במועדון אף ציינו כי זו הפעם הראשונה בהיסטוריה שכפר סבא מנצחת באצטדיון בעילוט.

"אני גאה מאוד בשחקנים שלי, שמגיעים בכל שבוע רציניים וממוקדים כדי לעשות את העבודה ולא להעביר את הזמן. עבדנו קשה מאוד במהלך הפגרה, חזרנו טוב ומגיע להם כל הכבוד", החמיא המאמן ארז בנודיס. "זה עדיין מוקדם ואני לא מסתכל על המיקום בטבלה, אלא רוצה שהקבוצה תמשיך בדרך שלה ובכיוון הנכון".

"תנאי המגרש לא היו פשוטים, המשטח היה חלק וירד גשם בעשר הדקות האחרונות", הוסיפו בקבוצה. "הכי קשה לשחק מול קבוצה שאין לה מה להפסיד אבל עמדנו יפה, נתנו את הגול שאנחנו שווים בכל משחק והצלחנו לשמור עליו".

מי שחזר לעניינים לאחר היעדרות ארוכה בשל פציעה היה הקשר עומרי שקל, שפתח והוחלף בדקה ה-70. "התרגשתי מאוד לחזור לשחק והרגשתי מצוין", אמר שקל. "קשה לשבת הרבה זמן בחוץ, אתה מרגיש חוסר אונים ואין לך אפשרות לעזור למרות שאתה מאוד רוצה. בתקופה הזו השתדלתי להיות כמה שיותר מעורב בחדר ההלבשה, בקבוצת הוואטסאפ שלנו ובמפגשים הקבוצתיים. כולם פרגנו לי מאוד על החזרה ואני בטוח שבמשחק הבית הבא שלנו אתרגש אפילו יותר".

במועדון הוסיפו כי "שקל הביא את האיכויות שלו. עדיין אין לו כושר למשחק מלא אבל אין ספק שהוא שחקן משמעותי שמעלה את הרמה שלנו". שחקנים נוספים שזכו למחמאות היו הקשר עמית יברבאום והמגן טום שלח, ובקבוצה שיבחו באופן כללי את משחק ההגנה, כאשר הקבוצה שמרה על רשת נקייה בשני המשחקים האחרונים. "כל משחק ההגנה היה מצוין ואם איתמר ישראלי לא נוגע בכדור כל כך הרבה כמו בדרך כלל סימן שיש שיפור משמעותי".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר