שחקני בית"ר כפר סבא
שחקני בית"ר כפר סבא

בית"ר כפר סבא מתרסקת: "אם לא יהיה חיזוק משמעותי, הקבוצה תרד לליגה ב'"

הצהובים-שחורים רשמו הפסד נוסף ואם לא די בכך שוחררו שניים מהשחקנים הבכירים של הקבוצה, ליעד ברקוביץ' וגיא אבן, עקב הבעיות הכלכליות. במועדון מחכים לישועה מעיריית כפר סבא

פורסם בתאריך: 17.12.18 15:48

בית"ר כפר סבא ממשיכה להתדרדר עם כל מחזור שעובר בליגה א' דרום. המשחק הביתי מול הפועל אדומים אשדוד הפך ללא רלוונטי כבר בדקה ה-21, כשלוח התוצאות הראה 3:0 מצמד של עידן שריקי הוותיק ושער של לישי ביטון. שלומי דיזאני הפיח תקוות עם צמד משלו במחצית השנייה, אבל לא מנע את ההפסד 3:2, התשיעי העונה של כפר סבא ב-13 מחזורים. עם 6 נקודות ושישה שערי זכות בלבד לעומת 21 שערי חובה, הקבוצה מדורגת במקום ה-16 והאחרון, שתי נקודות פחות מהפועל בעקת הירדן והפועל מחנה יהודה, שנמצאת במקום ה-14 המוביל למבחנים.

וזה רק קצה הקרחון בגזרת הצרות של המאמן חיים סירוטקין. כזכור, בשל גירעון מהעונה שעברה וההקצבה העירונית שטרם התקבלה, שחקני הקבוצה משחקים למעשה בהתנדבות ולא מקבלים שכר מתחילת העונה. בשל כך שוחררו לאחרונה לבקשתם גיא אבן וליעד ברקוביץ', בין המנוסים בסגל הצעיר של הקבוצה. הבעלים מקסים סוסן שוחח עם האחראים בעירייה על נושא התמיכות והבהיר להם את חומרת המצב. במועדון ממתינים בכיליון עיניים לישיבת ההקצבות העירונית בתחילת ינואר ומצפים שהתקציב השנתי יאושר בהקדם על מנת להתחזק לפחות בשלושה שחקנים – בלם, קשר וחלוץ. חשוב לציין כי בניגוד לליגות המקצועניות, ניתן בליגה א' לצרף שחקנים עד ה-18 בינואר, מועד תחילת הסיבוב השני.

"המצב לא טוב, אנחנו מחכים לינואר כדי לקבל את ההקצבה השנתית מהעירייה וזקוקים לחיזוק בדחיפות", אמר חבר ההנהלה ודובר הקבוצה, אלברט זנפט. "מגיע צל"ש לשחקנים שממשיכים להתאמן ולשחק ללא שום תמורה כספית, אבל ברור שחסרים כאן 3-4 שחקנים מנוסים כדי שנוכל להתחיל להתרומם. במתכונת הנוכחית לא נשרוד בליגה א' דרום כי הסיבוב השני צפוי להיות קשה אפילו יותר". למרות המצב הקשה, ממשיכים במועדון לגבות את סירוטקין ולא שוקלים לבצע זעזוע בעמדת המאמן. "המעמד של חיים יציב, אף מאמן לא יכול לעשות את מה שהוא עושה", אישר זנפט. "למרות מצוקת השחקנים כולם נלחמו מול אשדוד, קבוצה חזקה עם תקציב גבוה בהרבה משלנו ועשו את המקסימום".

בסוף השבוע תהיה כפר סבא חופשית לאחר שהודחה מוקדם יותר מגביע המדינה. ב-28 לדצמבר תשוב לליגה ותצא למשחק חוץ קריטי מול בית"ר נורדיה מהתחתית. שבוע לאחר מכן תנעל את הסיבוב הראשון במשחק ביתי מול הפועל כפר שלם. "אף פעם לא היה מצב כזה בבית"ר כפר סבא של 6 נקודות מ-13 משחקים. אנחנו חייבים להתעשת ולהוציא נקודות בשני המשחקים הקרובים", סיכם זנפט. "יש פחד גדול מאוד ואני לא שקט. אם לא יהיה חיזוק משמעותי, הקבוצה תרד לליגה ב'".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר