חיים איצרין ולני אהרון. צילום: עזרא לוי
חיים איצרין ולני אהרון. צילום: עזרא לוי

מופע אימים: הפועל כפר סבא הובסה 5:1 על ידי נס ציונה

הירוקים סגרו את הסיבוב עם השפלה ביתית מול העולה מליגה א', שעלתה על חשבונה לפסגה. ישראלי הציג משחק חלש בין הקורות, איצרין רק צימק

פורסם בתאריך: 17.12.18 21:00

הלם בלויטה. אין דרך אחרת להסביר את התחושות בקרב אנשי ואוהדי הפועל כפר סבא, אחרי התבוסה 5:1 הערב (שני) לסקציה נס ציונה, במשחק שסגר את הסיבוב הראשון בליגה הלאומית. הירוקים, שהגיעו אחרי שלושה ניצחונות רצופים, איבדו את המקום הראשון לעולה החדשה מליגה א', שנמצאת בכושר נהדר.

המצב הראשון במשחק היה דווקא של כפר סבא, כשבעיטה אדירה של קווין ריינשטיין משלושים מטר הלכה לקורה. דקה לאחר מכן עידן שמש האורח בעט כדור חזק למרכז השער, איתמר ישראלי הדף לא טוב והכתומים עלו ל-0:1. החגיגה של נס ציונה נמשכה בדקה ה-11 כשנאור סבג ניצל שמירה לקויה של ההגנה בשביל לנגוח לרשת, כאשר ישראלי שוב הגיב לא טוב והדף לשערו, 2:0. הסיוט של כפר סבא נמשך כשבדקה ה-21 סהר לוי מצא את רז שטיין, שברח מההגנה הירוקה והדהים את לויטה עם השלישי.

בדקה ה-31 הפתיע ארז בנודיס כשהחליף דווקא את עמית יברבאום הצעיר, מהסבירים בקבוצה, והכניס במקומו את תומר ששונקר שחזר מפציעה ארוכה. בדקה ה-57 כבר סבא קיבלה תקווה קטנה כשחיים איצרין נגח לרשת לאחר כדור קרן, 3:1. שלוש דקות מאוחר יותר הגבהה של טום שלח מצאה את הראש של לני אהרון, שנגח למשקוף. אך דווקא אז הגיע הרביעי. סהר לוי סובב כדור חופשי נהדר, קרוב לדגל הקרן ושוב מצא את ישראלי לא מוכן. הקונצרט הכתום נחתם בדקה ה-78 כשאמנון טדלה בעט מ-18 מטר לפינת השער, 5:1 צורב.

בסיום הסיבוב הראשון ועם התבוסה הכואבת שפגעה גם בהפרש השערים של הקבוצה, ירדה כפר סבא למקום השלישי בטבלה עם 30 נקודות, בדומה להפועל קטמון והמוליכה נס ציונה. ביום שישי יתארחו הירוקים אצל מכבי פתח תקוה במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אוהד שכנראה כואב לו

    הכתובת היתה על הקיר
    שום אמר התריע הזהיר שהקבוצה הזאת לא מאומנת טוב כולם אמרו שהוא שייך לדור הקודם שהוא זקן לא מבין שהכדורגל השתנה כבר ואנחנו בעידן מודרני
    הנה בבקשה תראו את קבוצתנו האהובה מה קרה לה נגד עולה חדשה מליגה א ועוד במשחק בית

  2. אוהד שרוף

    לדביל מתגובה 2 ,שומי אמר ? הדבר היחיד ששומי היה צריך להגיד למאמן זה תפסיד לפחד ותתחיל להרכיב את ה11 הטובים ביותר ותשלח את שלח לספסל ,את קוקו לרענון קצר לידו ואם כל הכבוד לבן של מוטי הוא לא יכול לשחק ליד רוטשטיין בקישור שיוצר לנו אמצע רך כמו מרגרינה !!

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר