טום שלח ואלמוג אוחיון בסיום התבוסה לנס ציונה. צילום: ירדי עואמי
טום שלח ואלמוג אוחיון בסיום התבוסה לנס ציונה. צילום: ירדי עואמי

בהפועל כפר סבא מנסים להתאושש: "הלם, לא ציפינו לזה"

אחרי הקריסה מול נס ציונה, המאמן ארז בנודיס אמר: "צריכים להרים את הראש". בשישי כבר מחכה מכבי פתח תקוה בסיבוב ח': "הליגה בראש מעיינינו", אמר המאמן. גטהון עשוי לשוב לסגל למשחק מול עפולה

פורסם בתאריך: 19.12.18 14:08

איש בהפועל כפר סבא לא דמיין שכך תסיים הקבוצה את הסיבוב הראשון. אפשר כמובן עדיין להגדיר אותו כהצלחה כאשר הקבוצה מדורגת שלישית עם 30 נקודות בשל הפרש שערים נחות מזה של קטמון ונס ציונה. גם להפסיד בבית מותר פעם בסיבוב שלם, אבל חמישייה על הראש מהעולה החדשה לעומת שער בודד, כשאיתמר ישראלי מוציא את הכדור מהרשת בפעם השלישית כבר בדקה ה-21 בהחלט העניק לראשי הקבוצה חומר למחשבה לקראת המשך הדרך. דווקא הדקות הראשונות היו בשליטה מקומית וכללו בעיטה לקורה של קווין ריינשטיין, אבל עד מהרה האורחת הוציאה לה את האוויר בדרך לכיבוש המקום הראשון. "זה היה מסוג הימים שמה שלא תעשה לא הולך ומצד שני כל מה שנס ציונה עשתה הלך לה", אמר המאמן ארז בנודיס, שעודד בסיום את שחקניו בחדר ההלבשה. "אנחנו צריכים להתאושש ולהרים את הראש לקראת ההמשך".

קשה לבוא בטענות לשחקן ספציפי אחרי תבוסה 5:1, אבל אין ספק שהשוער איתמר ישראלי הציג את משחקו החלש ביותר העונה ויש לו חלק בשלושה מתוך חמשת השערים. "לאיתמר היה משחק חלש, אבל זה קורה. גם הוא בן אדם ולא מכונה ובסך הכל עד עכשיו הוא השחקן היציב בקבוצה", אמרו במועדון.

"אם כבר זה קורה, טוב שכל הטעויות קורות במשחק אחד, אבל מעבר לזה בהחלט צריך לפרגן לנס ציונה שהיא קבוצה מצוינת ומגיע לה כל הקרדיט. ברור שלא ציפינו לזה, זה היה סוג של הלם ואחרי השער השלישי כבר ירד לנו כל האוויר. יש כאן קבוצה חזקה שתדע לצאת מזה".

הקשר האחורי תומר ששונקר חזר לשחק לאחר חודשיים וחצי בהם נעדר בשל פציעה, כשנכנס בדקה ה-30 במקומו של עמית יברבאום. ששונקר עדיין לא כשיר במאת האחוזים ובמועדון לא תכננו מן הסתם לשלבו בשלב מוקדם כל כך של המשחק, אך בשל הפיגור הגדול הוחלט לחזק את מרכז השדה בשחקן מנוסה יותר.

מספר שחקני הרכב צפויים לקבל מנוחה לקראת משחק הגביע בשישי (14:00) בחוץ מול מכבי פתח תקוה במסגרת סיבוב ח'. כזכור, מדובר בשידור חוזר שכן השתיים נפגשו באותו שלב בעונה שעברה, אז ניצחה כפר סבא 2:4 בתום דו קרב פנדלים. "כמובן שנעשה הכל כדי לחזור עם תוצאה טובה ולעבור שלב, אבל ברור שהליגה היא בראש מעיינינו", הזכיר בנודיס. בקבוצה הוסיפו כי "באופן טבעי מכבי פתח תקוה פייבוריטית, אבל אנחנו באים ליהנות ללא רגשי נחיתות ואין לנו מה להפסיד. ניצחנו אותם בעונה שעברה כך שהמשימה אפשרית וכמובן שחשוב להשכיח את המשחק האחרון כמה שיותר מהר".

טריקו גטהון, שסובל מפציעה כבר תקופה ארוכה, שב בתחילת השבוע בהדרגה לאימונים. הוא לא צפוי להתלבש למשחק הגביע, אבל קיים סיכוי שיוכל לעמוד לרשות הקבוצה בשלישי (19:00, לויטה), אז תפתח כפר סבא את הסיבוב השני במשחק ביתי מול הפועל עפולה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר