עומר פדידה מאוכזב אחרי עוד החמצה מול מכבי פתח תקוה
עומר פדידה מאוכזב אחרי עוד החמצה מול מכבי פתח תקוה

נפלה בשחזור: הפועל כפר סבא הודחה מהגביע אחרי הפסד 1:0 למכבי פתח תקוה

הירוקים הגיעו ללא מעט מצבים מול הקבוצה של אלישע לוי, אך הפעם לא צלחו את המוקש אותו עברו בעונה שעברה. חביבו כבש את השער היחיד במשחק

פורסם בתאריך: 21.12.18 16:19

הפועל כפר סבא הודחה היום (שישי) מגביע המדינה לאחר הפסד חוץ 1:0 למכבי פתח תקוה, לעיני כ-350 אוהדים, כאשר כ-150 מהם עשו את הדרך הקצרה מכפר סבא. בכך נקמו המלאבסים בשרונים על ההדחה בעונה שעברה בסיבוב ח' בתום דו קרב פנדלים. יגאל בקר קיבל את ההזדמנות בין הקורות של כפר סבא והציג יכולת טובה. שינוי נוסף בהרכב נעשה ברגע האחרון, כשלני אהרון, שסובל ממתיחה בשריר הארבע ראשי, רצה לשחק ואף הופיע בהרכב, אבל לבסוף החליט במהלך החימום שלא לסכן את עצמו. לב כהן הוסט לעמדת הבלם ודני רוזנבליט הצעיר פתח בקישור.

נציגת ליגת העל פתחה טוב יותר את המשחק והייתה קרובה לכיבוש, כאשר בדקה ה-28 זה אכן קרה. חביב חביבו, שכבר מנוסה בשערים הזויים, ניצל את העובדה שחיים איצרין שכב פצוע על קו השער וביטל אפשרות לנבדל. מוחמד סרסור בעט מ-18 מ' וחביבו הסיט בעקב לרשת, 0:1 למכבי פתח תקוה.

כפר סבא התעוררה לאחר השער וכמעט השוותה בדקה ה-37 כשטום שלח פרץ טוב מימין ומסר רוחב מדויק לעומר פדידה, אבל השוער יוסי גינזבורג עצר מצוין. שתי דקות להפסקה נגח בנג'מין קוקו אבל הכדור חמק ליד הקורה. הירוקים הגיעו ללא מעט הזדמנויות, בעיקר בחלק הראשון של המחצית השנייה, אך שוב ושוב פדידה, קוקו ופיטר אוניקאצ'י לא הצליחו להכניע את גינבורג. כפר סבא מסיימת את דרכה בגביע ותחזור בשלישי למשימה החשובה באמת, כשתארח את הפועל עפולה בפתיחת הסיבוב השני של הליגה הלאומית.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר