המסמך שהוגש למנהלת, יצחק שום. צילום: צילום מסך, עזרא לוי
המסמך שהוגש למנהלת, יצחק שום. צילום: צילום מסך, עזרא לוי

הפועל כפר סבא במסמך רשמי: שום לא השקיע כסף בקבוצה בעונת 2017/18

בניגוד להצהרות הבעלים בעבר, המועדון הגיש מסמך למנהלת הליגה בו צוין תחת השקעת בעלים - "אין". בהפועל כפר סבא לא הגיבו לדברים

פורסם בתאריך: 2.1.19 16:48

במקביל להצלחה של הפועל כפר סבא על כר הדשא, ראוי לשים לב למצב ביציעי אצטדיון לויטה, שלמרות אפשרות העלייה הריאלית, נותרים ריקים. אוהדים רבים של הקבוצה מביעים ברשתות החברתיות טענות על ריחוק מן המועדון אז רכש את הקבוצה יצחק שום וטוענים כי הם מתקשים להזדהות עם הקבוצה, גם אם היא במקום הראשון בטבלה.

בהקשר זה יש לציין כי במסמך רשמי שהגישה הקבוצה לאחרונה למנהלת הליגות בכדורגל, בו סיפקה נתונים בנוגע לעונה הקודמת, נכתב כי בעונה שעברה לא הייתה כל השקעה כספית מצד הבעלים בקבוצה, זאת בניגוד להצהרות של שום על השקעתו הרבה במועדון, שלדבריו באה לא פעם על חשבון משפחתו. במסמך שהוגש למנהלת, תחת הסעיף "השקעת בעלים", נכתב – "אין". הנתונים כאמור, נוגעים לעונת 2017/18.

"השקעת בעלים – אין". צילום מסך

עוד מצוין בדוח, כי תקציב הקבוצה בעונה שעברה עמד על 8.5 מיליון שקלים, "שכוללים את כל פעילויות העמותה – כולל מחלקת הנוער, קבוצות הבנות והפעילויות החברתיות", כך נכתב בדוח. באשר למדיניות הרכש של המועדון נכתב: "הקבוצה הבוגרת שיחקה בתקופה הנ"ל בליגה הלאומית. הקבוצה התבססה בעיקר על שחקני רכש מנוסים שיתאימו למסגרת הליגה המקצוענית. ככלל, במועדון קיימת מדיניות של החתמת שחקנים חופשיים, או השאלת שחקנים מקבוצות אחרות וזאת ללא תמורה. בסעיף הכנסות אחרות נכתב: " תקציב הקבוצה התבסס על ספונסרים, תרומות שונות והקצבות". בהפועל כפר סבא לא העבירו תגובה לדברים.

הדוח המילולי שהגישה הפועל כפר סבא למנהלת

הדוח הכספי של הפועל כפר סבא

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר