חיים איצרין. צילום: ירדי עואמי
חיים איצרין. צילום: ירדי עואמי

לא מצליחה לברוח: הפועל כפר סבא סיימה ב-1:1 ביתי מול בני לוד

הירוקים ספגו כבר בדקה השנייה, אך שער של חיים איצרין במחצית השנייה הבטיח לארז בנודיס ושחקניו שבוע נוסף בפסגת הליגה הלאומית. כ-1,400 צופים הגיעו ללויטה

פורסם בתאריך: 4.1.19 17:02

הפועל כפר סבא הייתה רחוקה מלהרשים מול קבוצת התחתית של בני לוד. עם זאת, בליגה הלאומית החלשה הספיק לה היום (שישי) תיקו 1:1 ביתי כדי לשמור על המקום הראשון. אלף אוהדים ועוד 400 ילדי מחלקת הנוער שזכו לכניסה בחינם יחד עם הוריהם, יצרו אווירה שהזכירה נשכחות ביציע, לפחות מבחינת הכמות, אבל התאכזבו כבר בדקה השנייה. מעוז סמיה הגביה ואור דדיה נגח מקרוב פנימה, 0:1 ללוד.

ילדי מחלקת הנוער במשחק היום

ילדי מחלקת הנוער במשחק היום

גל פורת, שפתח בקישור במקום עומר פדידה המוצהב, הגיע למצב מצוין של אחד על אחד מול אסף רז, אבל השוער הדף. חמש דקות במחצית השנייה הגיע השוויון הירוק. עומרי שקל הגביה קרן וחיים איצרין עלה ראשון ונגח מדויק לפינה, 1:1.

טום שלח הוחלף בדקה ה-54 על ידי אלמוג אוחיון, שחייב היה לנצח את המשחק אחרי טעות קשה בהגנת לוד (76) אבל רשם החמצה נוראית כשהקשית מעל השוער אבל גם מעל השער. יוחאי קריב שולב גם הוא כמחליף לאחר שנעדר תקופה ארוכה בשל פציעה, אבל לא הצליח לשנות את התוצאה. כאמור, כפר סבא עדיין ראשונה עם 34 נקודות, אבל הניצחון של נצרת עילית על איכסל צימק את הפער בין השתיים לנקודה. במחזור הבא תתארח כפר סבא אצל הפועל רמת גן.

יציע אוהדי כפר סבא בלויטה היום

יציע אוהדי כפר סבא בלויטה היום

עומר פדידה המוצהב ביציע

עומר פדידה המוצהב ביציע

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. איש כריש

    נדידה עדיף שישארו הם משחקים חלש מוזר שהם בצמרת שום ישקיע 100 קילו שום

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר