עמית יברבאום. צילום: עזרא לוי
עמית יברבאום. צילום: עזרא לוי

גורמים בכפר סבא: "עידן שום הורה להחזיר את עמית יברבאום לנוער", שום: "לא היה ולא נברא"

מאז ההפסד לנס ציונה הורד הקשר הצעיר בחזרה לקבוצת הנוער, דבר אשר לא התקבל בהבנה על ידי חלק מאנשי המועדון. לאחר פניית "ספורט צומת השרון", זומן יברבאום לאימון הצהריים של הקבוצה הבוגרת. רפי יצחקי התפטר מקבוצת הנוער, עידן שום ונאור צ'יצ'יאן ממלאים את מקומו

פורסם בתאריך: 7.1.19 10:53

אחרי שלושה שבועות, שב אתמול (ראשון) במפתיע לאימוני הקבוצה הבוגרת הקשר הצעיר עמית יברבאום, שהוחלף בשלב מוקדם בתבוסה 5:1 לנס ציונה באמצע החודש שעבר ומאז לא נכלל בסגל הבוגרים ושב להתאמן עם קבוצת הנוער. גורמים במועדון טענו כי חרף היכולת הטובה שהציג ואף העובדה שקיבל זימון לנבחרת הנוער, המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, עידן שום, הוא שהחליט להוריד את יברבאום חזרה לקבוצת הנוער.

"לא היה ולא נברא", הגיב עידן שום. "עמית יברבאום שחקן של קבוצת הנוער שמתאמן גם בנוער וגם בבוגרים. הוא חלק מהסגל הרחב של הבוגרים וברגע שמאמן הבוגרים ירצה אותו בסגל, הוא יהיה שם". זמן קצר לאחר התגובה של שום ג'וניור, שניתנה אתמול, נודע כי יברבאום זומן לאימון הצהריים של הקבוצה הבוגרת.

בנושא אחר, ביום ראשון שעבר התפטר מאמן קבוצת הנוער רפי יצחקי, יום לאחר התבוסה 4:0 להפועל הרצליה. בשבת האחרונה, בתיקו המאופס בחוץ מול עירוני קריית אתא, עמדו על הקווים בצוותא עידן שום ונאור צ'יצ'יאן, ששימש כעוזרו של יצחקי.

"ההפסד האחרון הוא לא הסיבה שעזבתי ועם השחקנים מאוד נהניתי לעבוד, אבל ראיתי שאני ועידן שום חושבים בכיוונים שונים מבחינת הציפיות לעתיד ובכלל", אמר יצחקי. "הסתכלתי על התמונה המלאה וברגע שראיתי שאין אופק וזה חיבור שלא יכול להצליח, הודעתי לו שאני לא מעוניין להמשיך. אני לא מחפש לשרוד את השבוע או החודש הבא אלא מעוניין במשהו לטווח ארוך כדי לבנות ולהיבנות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר