אלי טביב. צילום: ניר קידר
אלי טביב. צילום: ניר קידר

קבוצה של אוהדי הפועל כפר סבא מתכוונת לפנות לטביב כדי שישוב למועדון

במסגרת ההתארגנות מעוניינים האוהדים להיפגש עם הבעלים לשעבר, במטרה לשכנע אותו "לסגור מעגל במועדון". עומר פדידה צפוי לשוב להרכב במשחק מול הפועל רמת גן

פורסם בתאריך: 10.1.19 14:42

האם אלי טביב בדרך חזרה להפועל כפר סבא? ל"ספורט צומת השרון" נודע כי מאחורי הקלעים מתארגנת לאחרונה קבוצת אוהדים במטרה להיפגש עם הבעלים לשעבר ולנסות לשכנע אותו לשוב לקבוצה ולסגור מעגל במועדון. כזכור, טביב שימש כבעלי המועדון בין השנים 1996-2008 ותקופתו במועדון, כמו גם עזיבתו, לוותה בטענות קשות של חלק גדול מאוהדי הפועל כפר סבא.

על המגרש, בשני (אצטדיון רמת גן, 19:00) תתארח כפר סבא אצל הפועל רמת גן. הקשר עומר פדידה צפוי לשוב להרכב לאחר שריצה עונש הרחקה בגין צהובים. המגן חיים איצרין, שממשיך להרשים בחלק הקדמי וכבש מול לוד את שערו החמישי העונה, ספג צהוב חמישי ויחמיץ את משחק הליגה הבא מול הפועל קטמון.

"לא נוכל כל הזמן להסתמך על הקבוצות האחרות שיעשו עבורנו את העבודה", אמר שחקן בקבוצה. "אנחנו לוקחים נקודה פה ונקודה שם ושומרים איכשהו על יתרון קטן למעלה, אבל הייתה לנו הזדמנות לברוח וחבל שלא ניצלנו אותה. אנחנו חייבים להתחיל לנצח משחקים ברצף ולפתוח פער מהמקום השלישי".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר