איתמר ישראלי. צילום: ספי מגריזו
איתמר ישראלי. צילום: ספי מגריזו

בועטת בדלי: הפועל כפר סבא הפסידה 2:1 להפועל רמת גן

הירוקים הובילו משער של חיים איצרין, אך נחלשו וספגו מהפך שהושלם בדקה ה-85. הקבוצה של ארז בנודיס לא ניצלה את המעידה של חברותיה לצמרת, אך נותרה במקום הראשון בזכות הפרש שערים

פורסם בתאריך: 14.1.19 20:51

הפועל כפר סבא פשוט לא מצליחה לנצל את ההזדמנויות שניתנות לה לברוח בצמרת. אחרי התיקו במחזור הקודם, הירוקים הפסידו היום (שני) 2:1 בחוץ להפועל רמת גן, ונותרו במקום הראשון רק בזכות יחס שערי זכות עודף מהפועל נצרת עילית. גל פורת קיבל את חולצת ההרכב על חשבונו של טום שלח הפצוע.

כפר סבא פתחה טוב את המשחק ושתי בעיטות מסוכנות של עומר פדידה סיכנו את השער של רמת גן כבר בפתיחה. בנג'מין קוקו קיבל הזדמנות טובה בדקה ה-18 אך נגיחה שלו מקרוב לאחר קרן הלכה החוצה. בדקה ה-27 דאבל פס של קוקו ופיטר אוניקאצ'י השאיר את אוניקאצ'י לבד מול השוער, אך הבעיטה הלכה לגופו של השוער ולקרן. רמת גן סיכנה את השער מצידה בדקה ה-32, כשמושיקו לוגסי שחרר טיל מ-20 מטרים אבל איתמר ישראלי הדף נהדר.

כפר סבא פתחה טוב את המחצית השנייה והצליחה לכבוש בדקה ה-58, אחרי עוד החמצה גדולה של קוקו כמה דקות קודם לכן. קוקו מסר לחיים איצרין ברחבה, המגן השמאלי גלש ודווקא עם רגל ימין שלח בעיטה מדויקת לפינה, 0:1 לכפר סבא. הירוקים נחלשו לאחר השער וכבר דקה לאחר מכן רמת גן הייתה קרובה להשוות כשדור חוגי בעט מקרוב לקורה.

בדקה ה-69 השיוויון הגיע. מאיר כהן המחליף ניצל חוסר ריכוז של ההגנה במהלך הקרן וגילגל לרשת. 1:1. המהפך הושלם בדקה ה-85 כאשר לוגסי מצא את רז נחמיאס שניצל הגנה לא מרוכזת של הירוקים כדי להשלים את המהפך. בסיום המחזור כפר סבא נותרה עם 35 נקודות כמו הפועל נצרת עילית, כשהיא מקדימה את הפועל קטמון השלישית בשלוש נקודות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר