אדריאן רוצ'ט. צילום: זאב שטרן
אדריאן רוצ'ט. צילום: זאב שטרן

בהפועל כפר סבא טוענים כי סיכמו עם רוצ'ט, עפולה מסרבת לשחררו

בסביבתו של השחקן סיפרו כי השחקן למעשה סגר במועדון, אך ההנהלה החדשה של הצפוניים מערימה קשיים. המשא ומתן מול דין מימוני לא צלח עד כה

פורסם בתאריך: 15.1.19 19:29

הפועל כפר סבא ממשיכה להיות עלבון להגדרה מחמיאה בימים כתיקונם – "מוליכת הליגה הלאומית". ההפסד 2:1 להפועל רמת גן הותיר אותה אמנם בפסגה בשל העובדה שכבשה יותר שערים מנצרת עילית (לשתיים הפרש שערים זהה), אבל גם חיזק את הרושם שאף קבוצה השנה לא באמת רוצה לעלות ליגה.

"אין היררכיה במקום הזה וזו בעיה קשה", הודה אחד השחקנים. "שחקנים צעירים וכאלה שהגיעו מליגה א' עושים מה שהם רוצים. במקום שכולם 'ישתוללו' על הדשא, יתאמצו וייתנו את הנשמה נראה שהכל עובר לידם. אולי הם חושבים שהם ברמה של מסי ורונאלדו. קשה לי לחשוב במונחים של 'לא רוצים לעלות', אבל ברור שבלי שיכניסו את היד לכיס ויביאו חיזוק זה לא יקרה, כי אין לנו יצירתיות בכלל". "שיחקנו מול קבוצת ילדים והיינו חייבים לקחת שלוש נקודות. בסוף לא לקחנו אפילו נקודה", הוסיפו במועדון.

בגזרת החיזוק, מתפתחת סאגת גרסאות סותרות באשר לקשר אדריאן רוצ'ט. בכפר סבא טוענים כי סיכמו עם השחקן, אך ההנהלה החדשה של הפועל עפולה מסרבת לשחררו. מנגד, בסביבתו של השחקן גרסו כי רוצ'ט סגור בכפר סבא וצפוי לעזוב רשמית את עפולה לאחר משחק הגביע בשלישי השבוע מול מ.ס אשדוד. מו"מ התקיים גם מול הבלם דין מימוני ששוחרר מהפועל רעננה, אבל נכון לעכשיו הצדדים לא הגיעו לעמק השווה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר