אלי טביב. צילום: ניר קידר
אלי טביב. צילום: ניר קידר

עמותה במחלוקת: דעות מנוגדות ב"לב הירוק" לגבי פגישה עם טביב בנוגע לחזרתו למועדון

יו"ר העמותה, לירון נוסובסקי, מחכה שתתגבש קבוצת אוהדים כדי לפנות לבעלים לשעבר: "זוכר את הדברים הטובים שעשה פה", סגנו בעמותה מתנגד נחרצות. לפי מספר אוהדים, טביב, שלא הגיב לדברים, הביע נכונות לשוב לקבוצה

פורסם בתאריך: 16.1.19 17:29

סוגיית אלי טביב ממשיכה לצבור תאוצה, כמו גם הניסיונות מצד האוהדים ליזום מהלך בו יחליף את יצחק שום וישוב לעמדת הבעלים במועדון בו החל את דרכו בכדורגל. לדברי מספר אוהדים, הביע טביב רצון ונכונות לחזור לקבוצה.

בשלב הזה נעשים ניסיונות לקיים פגישה בין האוהדים לטביב בשיתוף עמותת האוהדים "הלב הירוק", שמחזיקה כזכור בעשרה אחוזים מזכויות הניהול במועדון. יצוין כי בוועד העמותה קיימות דעות מנוגדות, כאשר היו"ר לירון נוסובסקי זוכר חסד נעורים לטביב, בעוד סגנו ניר הורן מתנגד נחרצות למהלך.

"אני זוכר את הדברים הטובים שטביב עשה פה, אבל המצב בעייתי", אמר נוסובסקי. "אני נקרע בין הצדדים כי שום חבר ותיק של המשפחה שלי ויש לי הרבה כבוד והערכה אליו, אבל אם נראה שיש קבוצה גדולה יחסית של כ-20 אוהדים שרוצים את טביב, ניכנס לזה וניזום פגישה איתו. לא תהיה לנו ברירה, כי בסופו של דבר אנחנו נציגי האוהדים".

אחד התומכים פומבית בשובו של טביב הוא האוהד הוותיק משה בן משה. "אם טביב לא יגיע לא תהיה פה קבוצה. היום מעטים 'המשוגעים' שמשקיעים בכדורגל", הבהיר בן משה. "עם כל מה שעבר, לטביב יש זיקה לכפר סבא וגם אם טעה, הגרעין הקשה של האוהדים – אלה שיושבים מעל תא הכבוד, יקבל אותו בזרועות פתוחות. אסור לשכוח שמדובר כיום באחת הקבוצות החלשות בתולדות הפועל כפר סבא. הקבוצה איבדה זיקה לאוהדים והקהל לא מגיע. צריך משקיע ואני קורא מכאן לטביב – ברוך הבא". תגובתו של אלי טביב לדברים לא התקבלה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אלמוני

    אלי טביב רצוי בקבוצה שיחזור במידי לקבוצה מצבה על הפנים ששום לא רק שילך הבייתה גם הנכד בעלים שלא משקיע שילך הבייתה אנו אהודים רוצים וצמאים לבעלים שהכפת לא מהקבוצה ורוצים לחזור וליהיות קשורים לקבוצה ולבוא למשחקים בכל מקום כרגע נכון לעכשיו כל עוד שומי הבעלים אנו מחרימים את המשחקים ואת הקבוצה ולא נבוא עד ששומי ילך הבייתה לא רצוי אדם שאין לא מילה ושקרן עונה שעברה אמר אני הבתי לקבוצה כסף פרטי שלי שקרן אפילו שקל לא הבי איתו פשוט בא להרוס את הקבוצה יש לא רזומה אבל לא ייכול להחות בעלים של שום קבוצת כדור רגל אוהדים ששנים נמצאים בקבוצה הדירו את רגלם מהמשחקים של הקבוצה שומי אמר מצדי שאהודים לא יבאו למשחקים פחות שיטור פחות הבטחה ופחות הוצאות כסף שאני צריך להביא מכיסי הפרטי מהביית הריי רצה לעשות עסק על חשבון הילדים וההורים שמוצאים על כל ילד 400 שח בבית ספר חכדור. רגל רבח נטו לכיסו ולא לקבוצה הבוגרת הכל מגיע מגורמי חוץ ותרומות מאנשים מבחוץ אחד כזה צריך לעשות מעשה להגיד קשלתי לשים את המפתחות לתת לקבוצה להצליח רוצים לצמאים לעלות ליגה אהודים השחקנים לא משחקים וקיבלו הוראה לא לשחק כי הבעלים לא רוצא לעלות ליגה לא חלוצים ולא הגנה אין בקבוצה רואים על השחקנים שלא רוצים לעלות ליגה כי קיבלו הוראה מהבעלים הקבוצות כבר מקירים את שיטת המשחק של הקבוצה נהיבית בפתח תקווה קיבלו גול בזמן ששחקן של הקבוצה שוחב פצוע ופתח תקווה מנגד ניצלה את הזדמנות והבקיע שער ולאומת זה הקבוצה ןהשחקנים שחקן של קבוצה אחרת נפצע ישר בועטים כדור מחוץ למיגרש זאת לא קבוצה שצמעה לעלות ליגה לא רוצההההה לעלות ליגה בגלל שהבעלים אין כסף להשקיע בליגת העל לכן הוא צריך לימצוא קונה וללכת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר