עומר צלישר. צילום: ניר קידר
עומר צלישר. צילום: ניר קידר

הפועל כפר סבא מתחזקת: עומר צלישר ופאדי זידאן חתמו

אחרי שצירופו של אדריאן רוצ'ט ירד מהפרק, צורף חלוץ מכבי פתח תקוה, כמו גם הקשר האחורי של הפועל רמת גן. הירוקים ייאלצו להסתדר בקרב הצמרת מול קטמון ללא חיים איצרין שצבר חמישה כרטיסים צהובים. טריקו גטהון עשוי לפתוח בעמדה זו

פורסם בתאריך: 17.1.19 14:07

הפועל כפר סבא רושמת חיזוק משמעותי ראשון בחלון ההעברות. חלוץ מכבי פתח תקוה, פאדי זידאן, חתם היום (חמישי) בקבוצה, כמו גם הקשר האחורי עומר צלישר, שמגיע מהפועל רמת גן. זידאן בן ה-25 לא השתלב העונה בסגל של הקבוצה מליגת העל, כאשר שותף בליגה רק בשני משחקים בהם פתח בהרכב והוחלף. האחרון שבהם, אגב, היה בשבת האחרונה מול מכבי חיפה.

בעונה שעברה זידאן סיפק עונה מצוינת בהפועל רמת השרון מהלאומית עם 12 שערים בכל המסגרות. צירופו של זידאן יצא לפועל אחרי שהמגעים מול אדריאן רוצ'ט מהפועל עפולה לא צלחו בסופו של דבר. צלישר בן ה-25 שיחק בעונה שעברה בהפועל עפולה וחתם בקיץ אצל האורדונים, ששחררו לא מעט שחקנים בחלון ההעברות. בעבר שיחק הקשר גם במכבי נתניה, הפועל רמת השרון והפועל קריית שמונה.

הירוקים עדיין צועדים במקום הראשון עם 35 נקודות ובראשון (לויטה, 19:30) יארחו את השלישית הפועל קטמון, לה שלוש נקודות פחות. על הנייר, קרב צמרת מרתק, אבל בפועל דו קרב בין שתי קבוצות שמרבות לאכזב לאחרונה. המגן השמאלי חיים איצרין, שכבש את שערו השישי העונה בטרם השלימה רמת גן מהפך, ייעדר עקב צבירת חמישה כרטיסים צהובים.

המגן הימני טום שלח והקשר ההתקפי יוחאי קריב שרק לאחרונה התאושש מניתוח בכתף, סובלים מפציעות בשריר הירך האחורי. בעוד שלח בספק, קריב ייעדר בוודאות. במידה ושלח ייעדר צפוי גל פורת ולהשיך ולפתוח במקומו, בעוד טריקו גטהון, שמתאושש גם הוא מפציעה ארוכה ונכלל בסגל ביום שני, יוסט ככל הנראה לאגף שמאל. "קטמון קבוצת צמרת לכל דבר. היא לא פוגעת כבר חודשיים ובדיוק בגלל זה מדובר במשחק מסוכן”, הזהירו במועדון. "תמיד יש חשש שקבוצות כאלה יחזרו לפורמה דווקא על הגב שלנו".

בנושא אחר, עד יום שני הקרוב רו"ח ועו"ד ליאור שחטר, צפוי להעביר לבית המשפט חוות דעת בנוגע למחלוקות הכספיות והמשפטיות בין יצחק שום לבעלים הקודם של הקבוצה, סתיו שחם. כזכור, תבע בשנה שעברה שום את שחם בסכום של למעלה ממיליון שקלים, כאשר הצדדים הטיחו האחד בשני האשמות קשות. כעת, שחטר, שמונה על ידי בית המשפט, ייתן את חוות דעתו. שחם מצידו, דורש לבטל את התביעה על הסף ומבקש משום תשלום עבור הוצאות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר