יצחק שום. צילום: ניר קידר
יצחק שום. צילום: ניר קידר

"מה שהיה עם דגו בעונה שעברה יושב לשום בתת מודע, הוא יחשוב פעמיים לפני שיפטר את בנודיס"

הפועל כפר סבא רשמה עוד תצוגה חלשה, כשבסביבתו של הבעלים טוענים כי נטש את המגרש כבר בדקות הפתיחה מול קטמון. הבעלים טוען: "לא היה ולא נברא". נמשכים המגעים להחזרתו של אלי טביב למועדון

פורסם בתאריך: 23.1.19 14:32

הבלאגן בהפועל כפר סבא מתחיל אט אט להזכיר ימים חשוכים מהעונה שעברה, כשהקבוצה אמנם בצמרת הגבוהה בכל הנוגע לצבירת נקודות, אבל הרמה הירודה בהפסד 1:0 להפועל קטמון ומשחק שלישי ברציפות ללא ניצחון לא משאירים את הקודקודים אדישים. על פי גורמים שהיו בסביבתו של יצחק שום, כבר בדקות הפתיחה במשחק ביום ראשון נטש הבעלים את המגרש ובדרכו החוצה אף נשמע רוטן על ההרכב עמו עלה המאמן ארז בנודיס, שכלל שלושה קשרים בעלי אוריינטציה הגנתית – קווין ריינשטיין, תומר ששונקר והרכש עומר צלישר, בעוד עומרי שקל ההתקפי נותר על הספסל, כמו גם החלוץ בנג'מין קוקו.

"אצלנו בבית ארז היה צריך לעלות עם הרכב התקפי כדי שקטמון יפחדו מאיתנו ולא להפך", הבהיר גורם במועדון. הבעלים הכחיש שעזב את האצטדיון עוד לפני שהשעון סגר חמש דקות של כדורגל ומסר בתגובה: "לא היה ולא נברא". בסביבת המועדון גברו הקולות על מעמדו המעורער של בנודיס, אך נכון לעכשיו המאמן ממשיך בתפקידו. "מה שקרה בעונה שעברה עם מסאי דגו יושב עדיין לשום חזק בתת מודע", הסביר גורם במועדון. "זו הייתה טראומה ולכן הוא חושב פעמיים לפני שיפטר שנה אחרי שנה מאמן כמו בנודיס שהוביל את הקבוצה לצמרת". גם אחרי המשחק סערו הרוחות בסביבת האצטדיון, כשמספר אוהדים של כפר סבא ניסו לתקוף את שוער קטמון, ברק לוי, לאחר שזעמו עליו במהלך ההתמודדות בטענה לבזבוזי זמן תכופים. עדי ראייה במקום טענו כי רק בהתערבות המאבטחים נמנע עימות פיזי בין הצדדים, כשגם מאמן האורחת, ליאור זדה, נחלץ מאוטובוס קבוצתו כדי להפריד בין הניצים. מי שכן התעמתו פיזית בסיום היו מספר אוהדי כפר סבא בינם לבין עצמם, לאחר שחלק מהם קרא למאמן בנודיס להתפטר בעוד אחרים ניסו לחדול אותם כיוון שהמאמן היה במקום עם בתו הצעירה.

מאחורי הקלעים ממשיכים להתקיים מגעים שקטים בניסיון להשיב לקבוצה את הבעלים לשעבר, אלי טביב, כשהקולות בקרב האוהדים לקידום המהלך גברו בעקבות ההפסד האחרון. עוד נודע כי טביב העביר מסרים באמצעות מתווכים כי יהיה מוכן לקנות את המועדון בסכום של כמיליון שקלים, אך מנגד נטען כי הבעלים הנוכחי דרש לכאורה סכומים גבוהים בהרבה. בסקר שנערך באחד מעמודי האוהדים בפייסבוק, בו נשאלו האם הם תומכים בחזרתו של טביב לכפר סבא, 48% אחוז הצביעו בעד שובו לקבוצה, בעוד 52% הצביעו נגד. "עצוב שזה המצב למרות ההיסטוריה שלנו עם האיש הזה", כתבו עורכי הסקר עם פרסום הנתונים, "אבל התוצאות לא באמת מפתיעות לאור התנהלות המועדון בשנתיים האחרונות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. מציע להם להתעורר

    השחקנים אשמים הם אלו שמשחקים באדישות בנאיביות הם אלו שלא נלחמים

  2. טל

    100אחוז מעדיפים את טביב על שום רק משפחת שום מעוניינים להמשיך לקבל כסף על חשבון הפועל כפר סבא

  3. לטל הטיפש

    תגיד תודה לשום שהוא מחזיק אותנו אם לא הוא אנחנו משחקים דרבי בליגה ג נגד עלייה השחקנים אשמים הם נאיבים הם אדישים הם לא נלחמים בכלל מפחדים להפצע לא אגרסיבים מה אתה רוצה משום שהוא יחזור לשחק אולי

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר