תומר ששונקר. צילום: ירדי עואמי
תומר ששונקר. צילום: ירדי עואמי

ששונקר התבקש לחפש קבוצה אחרת, בהפועל כפר סבא ינסו לחזק את ההתקפה

לאחר צירופו של עומר צלישר וההתאוששות של דן עזריה, הקשר האחורי התבשר כי הוא לא בתכניות. טום שלח בספק לאשקלון, עומרי שקל ייעדר

פורסם בתאריך: 28.1.19 18:00

כשהיא בתקופה פחות טובה, הדגימה הפועל כפר סבא תיאור מדויק לביטוי "ניצחון בשיניים" עם ה-1:2 המתוק בחוץ מול רמת השרון. פרט לכובש הצמד עומר פדידה, במועדון הביעו שביעות רצון מתפקודו של פיטר אוניקאצ'י, שהחל במהלך של השער השני. כזכור, נפצע אוניקאצ'י בברכו מול קטמון והיה בספק למשחק, אך לבסוף הודיע שהוא כשיר, שיחק 90 דקות ואפילו ויתר על בדיקת האולטרסאונד שאמור היה לעבור כדי לברר את חומרת הפציעה. "פיטר תמיד אומר שהוא נלחם בגוף שלו – הוא ינצח את הגוף ולא הגוף אותו. מדובר במקצוען ברמות הכי גבוהות וכולם יכולים ללמוד ממנו", פרגנו במועדון.   

למרות שהצהירו לא מעט פעמים כי המגמה היא לצרף שחקנים ולא לשחרר אותם, התבקש הקשר האחורי תומר ששונקר לחפש לעצמו קבוצה אחרת. יצוין כי במרבית העונה סבל ששונקר מפציעה, אך במשחקים בהם שותף הפגין יכולת טובה. "מה אפשר לעשות? אנחנו רוצים לצרף שחקנים נוספים ואין מספיק כסף", הסבירו בכפר סבא. "יש לנו הרבה שחקנים במשבצת הזו וצריך היה גם לשחרר. בוא לא נשכח שאנחנו לא קבוצה עם שני מיליון שקלים בצד".

הסיבות שזירזו את המהלך הן צירופו של עומר צלישר וקצב החלמתו של דן עזריה, שסבל רוב העונה מפציעה טורדנית במפשעה ובשבועיים האחרונים שב לאימונים מלאים. בצוות המקצועי נחושים לצרף עוד שחקן או שניים בחלק הקדמי עד תום חלון ההעברות, אבל לא מעט תלוי בזהות השחקנים שיפלטו מקבוצות אחרות. נבדקה אפשרות לצרף את אור אוסטוינד מהפועל רמת גן, אך השחקן היה הוגן מספיק להודות שסבל מפציעה בשרירי הבטן ובכפר סבא החליטו שלא להסתכן.

בשישי (15:00, לויטה) תארח הקבוצה את הפועל אשקלון, ששחררה בתחילת השבוע את גל צרויה, שחר הירש וניסן דנון ותתייצב להתמודדות בעיצומו של כאוס ניהולי שמאיים על המשך פעילותה. "אם נחשוב על מי שאשקלון שחררה לא נהיה מרוכזים במשימה שלנו", הזהירו בקבוצה. "אנחנו צריכים להמשיך במומנטום ובמקביל להרחיק אותם מאיתנו בטבלה".

המגן טום שלח עדיין פצוע ובתחילת השבוע ניסה לחזור בהדרגה לאימונים, כך שהוא בספק להתמודדות. מי שייעדר בוודאות הוא הקשר עומרי שקל, שירצה הרחקה בגין צהובים. אגב, מחלת הצהבת ממשיכה להכות בשחקני כפר סבא. בניצחון מול רמת השרון ספגו ג'ניה ברקמן וקווין ריינשטיין צהוב חמישי ויחמיצו את משחק הליגה הבא בחוץ מול הפועל איכסל. מחירי הכרטיסים במשחק הקרוב יעמדו על 40 שקלים למבוגר ו-20 שקלים לבני נוער וחיילים. פנסיונרים, נשים וילדים עד גיל 8 ייכנסו בחינם

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר