גלית דבש חוגגת. צילום: הפועל כפר סבא
גלית דבש חוגגת. צילום: הפועל כפר סבא

"השחקניות עשו עבודה נהדרת ואני גאה בהן"

קבוצת כדורעף הנשים של הפועל כפר סבא רשמה הישג שיא עם העפלה לרבע גמר גביע האתגר, שם תפגוש את וולרו לה קאנט הצרפתית: "מודעים לפערי הרמות" התכונן המאמן

פורסם בתאריך: 30.1.19 15:49

קבוצת הנשים בכדורעף של הפועל כפר סבא חתומה על הישג השיא של קבוצת נשים בענף עם העפלה היסטורית לרבע גמר גביע האתגר – המפעל השלישי בחשיבותו ביבשת. השחקניות של המאמן חן הימלפרב הגיעו לגומלין הביתי מול דוקלה ליברץ הצ'כית בפיגור 3:0, נוצחו גם במערכה הראשונה באולם איינשטיין, אבל ביצעו מהפך מרשים לעיני 400 אוהדים קולניים וכרוז משולהב. כפר סבא ניצחה 1:3 (25:18, 24:26, 22:25, 13:25) והשלימה את המשימה עם 12:15 במערכת זהב בדרך לשלב הבא.

אניה ויליקי הצטיינה עם 26 נקודות, גלית דבש (13) וקטרינה יובאנוביץ' (12) בלטו גם הן. "זה הישג גדול בעיקר בדרך בה הושג הניצחון", סיכם המאמן. "ברגע שהפסדנו את המערכה הראשונה ידענו שאסור לפספס אף מערכה כדי לעלות. זה קושי פסיכולוגי ומנטאלי, אבל השחקניות עשו עבודה נהדרת ואני גאה בהן. המועדון מעמיד עבורנו סטנדרטים גבוהים וזה ראוי להערכה. האווירה באולם הייתה מחשמלת וזה דחף את השחקניות קדימה לניצחון".

חן הימלפרב. צילום: הפועל כפר סבא

חן הימלפרב. צילום: הפועל כפר סבא

בשלב הבא ייערך מיני דרבי ישראלי, כשכפר סבא תפגוש את וולרו לה קאנט הצרפתית, אותה מאמן אביטל זלינגר, בנו של המאמן אריה, שהדריך בעבר את נבחרת הנשים של ישראל והוביל אותה לאליפות אירופה. אביטל הוא אחד מחבריו הקרובים של הימלפרב, שאף שימש במשך שנתיים כעוזרו בנבחרת הולנד. "מבחינה אישית זה מאוד מרגש כי אביטל הוא אחד ממורי הדרך שלי בכדורעף ויהיה חוויתי ומאתגר לשחק מולו", אמר הימלפרב. "מקצועית זו אחת משתי הקבוצות הבכירות במפעל ומבחינת סגל היא ברמה של ליגת האלופות. אנחנו מודעים לפערי הרמות ויודעים את מקומנו, אבל נגיע כדי לעשות את המקסימום, לתת פייט ולהציג כדורעף טוב". המשחק הראשון יתקיים בצרפת ביום רביעי הקרוב, הגומלין יתקיים ב-14 לפברואר בכפר סבא.

בשני השבוע שבה הקבוצה למסגרת המקומית והעפילה לחצי גמר גביע המדינה לאחר ניצחון חוץ 0:3 (20:25, 21:25, 17:25) מול עירוני קריית אתא. "מנטאלית לא פשוט היה לשחק אחרי ההישג באירופה והמשוכה הייתה לא פשוטה מול קבוצה בפורמה טובה, אבל עשינו עבודה קבוצתית טובה ולחצנו על הגז ברגעים הנכונים", אמר הימלפרב. היום (שישי, 14:00) תארח הקבוצה את מכבי חדרה בשלב חצי הגמר. בחצי הגמר השני יתמודדו מחזיקת הגביע מכבי חיפה וקבוצת ק.ק. תל אביב.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר