שחקני הפועל כפר סבא בסיום הניצחון על מטה אשר עם ילדי רמז. צילום באדיבות הפועל כפר סבא
שחקני הפועל כפר סבא בסיום הניצחון על מטה אשר עם ילדי רמז. צילום באדיבות הפועל כפר סבא

גאוות העיר: קבוצות הכדורעף של הפועל כפר סבא לוהטות בכל המפעלים

העונה האדירה של הכדורעף המקומי נמשכה עם 0:3 חלק של קבוצת הגברים במשחק הראשון של רבע גמר גביע האתגר וניצחון גדול על מטה אשר בליגה. קבוצת הנשים העפילה לגמר גביע המדינה

פורסם בתאריך: 6.2.19 16:45

מועדון הכדורעף של הפועל כפר סבא חווה את אחת העונות הגדולות בתולדותיו. לאחר ההעפלה של קבוצת הנשים לרבע גמר גביע האתגר, קבעה קבוצת הגברים היסטוריה משלה עם ניצחון ביתי אדיר 0:3 על סטאד פואטייה הצרפתית ברבע הגמר של אותו מפעל. כפר סבא היא הקבוצה הישראלית הראשונה שמנצחת בשלב זה וכמובן שמדובר במקדמה אדירה לקראת הגומלין שייערך בצרפת ביום רביעי הבא.

"יהיה קשה מאוד. זו קבוצה של כמה מיליוני יורו, אנחנו לא מגרדים עשרה אחוז מהתקציב שלהם והם יודעים שבבית הם תלויים רק בעצמם", אמר המאמן שגיא ברעם לקראת הגומלין. "אנחנו צריכים להתרכז בחוזקות שלנו ולייצר כדורעף איכותי כדי לעשות היסטוריה ולהגיע לפיינל פור אירופי. לא רק שלא עשו את זה עד היום, אם זה יקרה אני גם לא חושב שיעשו את זה אחרינו". בשלישי השבוע הנחילה הקבוצה הפסד בכורה למטה אשר/עכו לאחר 11 ניצחונות רצופים, כשגברה עליה 2:3 (25:21, 23:25, 19:25, 30:28, 13:15) וצמצמה את הפער בין הקבוצות למשחק בודד. ברתלומי כיכב עם שיא עונתי של 34 נקודות. המגיש הפותח, מיכאל מילשטיין, ספג מכת כדור חזקה בראשו ופונה לבית חולים עם זעזוע מוח. הוא עבר סדרת בדיקות ובכפר סבא מקווים שיהיה כשיר לגומלין באירופה. מחליפו, מעגן וייס בן ה-21, נכנס היטב לנעליו והיה מצוין.

גם קבוצת הנשים ממשיכה בעונה המצוינת שלה ובשישי שעבר העפילה לגמר גביע המדינה לאחר ניצחון ביתי חלק 0:3 על מכבי חדרה (17:25, 10:25, 16:25). אניה ויליקי פתחה נהדר עם 10 נקודות כבר במערכה הראשונה וסיימה עם 18 בסך הכל. קרלה קסטיליאונה וגלית דבש סיימו עם 11 נקודות כ"א ואילו שחקנית הרכש מאורוגוואי פלורנסיה אגווירה תרמה 9 נקודות. הערב תפגוש הקבוצה בחוץ את וולרו לה קאנט הצרפתית במשחק הראשון ברבע גמר גביע האתגר. בשני (20:15, אולם מטרווסט ברעננה) תפגוש כפר סבא במעמד גמר הגביע את מכבי חיפה, שהביסה בחצי הגמר 0:3 את ק.ק תל אביב.

זו הפעם הרביעית ברציפות ששתי הקבוצות תשחקנה זו מול זו בגמר, כאשר בשלוש הפעמים הקודמות הייתה ידן של החיפאיות על העליונה. "לגמר יש אופי ודינמיקה משלו. חשוב שנשמור כל הזמן על אנרגיות גבוהות, רמת ריכוז ורוח לחימה", אמר המאמן חן הימלפרב. "המפתח העיקרי יהיה מכות הפתיחה שלנו וקבלתן בצד השני, מה שישפיע מאוד על התפתחות המשחק. עשינו שינויים בפגרה שמעניקים לנו איזון טוב יותר והקבוצה משחקת טוב יותר. בסופו של דבר, שתי הקבוצות הטובות בארץ הגיעו לגמר. חיפה עדיין ללא הפסד ויש לנו אתגר גדול לנצח אותה בזמן הנכון, אבל כדי שזה יקרה צריך שהכל יתחבר ויצליח לנו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר