הפועל כפר סבא בכדורעף נשים אחרי הזכיה בגביע. צילום באדיבות הפועל כפר סבא
הפועל כפר סבא בכדורעף נשים אחרי הזכיה בגביע. צילום באדיבות הפועל כפר סבא

פעם רביעית, גביע: קבוצת כדורעף הנשים של הפועל כפר סבא זכתה בגביע המדינה

אחרי שלוש שנים בהן הפסידו בגמר למכבי חיפה, השחקניות של חן הימלפרב התעלו עם 2:3 בדרך לגביע השלישי בתולדות המועדון. "חיכינו לזה ארבע שנים", אמרה גלית דבש

פורסם בתאריך: 12.2.19 11:34

העונה המדהימה שחווה הפועל כפר סבא בכדורעף נשים קיבלה חותמת נוספת אתמול (שני) עם הזכייה בגביע המדינה בפעם השלישית בתולדותיה לאחר ניצחון בגמר דרמטי מאין כמוהו, 2:3 על מכבי חיפה. חשוב לציין שחיפה לא הפסידה במשחק רשמי בישראל יותר משנה והעונה גברה פעמיים על הירוקות מהשרון 0:3. אלא שערב הגמר היה שייך לכפר סבא.

חיפה ניצחה במערכה הראשונה 23:25, אבל הפסידה בשנייה באותה תוצאה בדיוק. השחקניות של המאמן חן הימלפרב צברו ביטחון וניצחו גם את המערכה השלישית הצמודה 25:27. הירוקות מהכרמל לא אמרו נואש ואיזנו עם 12:25, אבל במערכה החמישית והמכרעת ניצחה כפר סבא 12:15 והניפה את הגביע לאחר שלוש שנים רצופות בהן נוצחה בגמר מול חיפה. אניה ויליקי הובילה את כפר סבא עם 20 נק', קרלה קסטיליאונה (18), פלורנסיה אגווירה וגלית דבש (17 כ"א) הצטיינו גם הן בשורות מחזיקת הגביע החדשה. מילים טובות מגיעות גם לצוות המקצועי הכולל את עוזר המאמן אמרי פסקנסקי, מאמן הכושר עומר יואל ומנהלי הקבוצה ביל טבצ'ניק וסיגל עמיר.

"אני מרגישה מדהים, חיכינו ארבע שנים לגביע הזה וזה הניצחון הכי מתוק שיש", סיפרה הקפטנית הוותיקה דבש, עונה תשיעית בקבוצה, בזמן שחגגה עם חברותיה את הזכייה בשעת לילה מאוחרת בפאב ה"טמפל בר" בעיר. "העונה התחילה לא כל כך טוב, אבל עשינו שינויים ואני שמחה שהם קרו לטובה. אני הכי שמחה שיש כאן קבוצה, אנחנו מאוד מחוברות וראו את זה בגמר בצורה שאי אפשר לערער עליה עם ספסל שדוחף וכל שחקנית תומכת בחברתה גם ברגעים פחות טובים. היינו צריכות להאמין מאוד בעצמנו, התגברנו על פציעות ועל העומס הפיזי מאירופה והצלחנו להתעלות. במערכה החמישית עבר לי בראש שלא באנו רק להילחם, לשחק טוב ולקבל צ'פחה על הכתף עם מחמאות. במשחק כזה אין לכל אלה משמעות, אלא רק לנצח ולא משנה איך". על הסיכוי להפוך את העונה למושלמת מכל הבחינות עם דאבל הוסיפה דבש: "המטרות ידועות, אבל זה לא יהיה פשוט כי חיפה קבוצה חזקה מאוד ואחרי ההפסד הזה הן ייקחו את עצמן בידיים. נצטרך לחזור לקרקע מהר ואם הגמר היה הקשה, האליפות תהיה קשה פי שלוש".

"כשאתה מפסיד פעמיים לחיפה 3:0 זה פוגע בביטחון, אבל כשניצחנו את המערכה השנייה הגיעה האמונה שאפשר לעשות את זה", אמר המאמן חן הימלפרב, שכמו הקפטנית שלו חגג זכייה שלישית בתשע עונות. "היה פה מאמץ קבוצתי בלתי רגיל, אחרי המערכה הרביעית היינו בדאון אבל לא נשברנו. אני גאה בשחקניות על עבודת הצוות והרצון העז לקחת את הגביע. כבר באימונים הרגשתי שהן חדורות מוטיבציה ואני שמח הן בתור מאמן והן בתור כפר סבאי שאנחנו גאוות העיר כפר סבא. מעבר לזה, היה גמר ברמה גבוהה שהוסיף המון כבוד לכדורעף הישראלי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר