עומר פדידה. צילום: ספי מגריזו
עומר פדידה. צילום: ספי מגריזו

איכסל טוענת כי גרבלי שותף כחוק מול הפועל כפ"ס, עומר פדידה בספק לנצרת עילית

הצפוניים טוענים כי השחקן ריצה את עונשו עת שהיה עוד חלק מבני לוד. ביקורת בקרב האוהדים על הודעת "הלב הירוק", שהוסרה מעמוד הפייסבוק של העמותה

פורסם בתאריך: 14.2.19 11:11

האם למאזנה של הפועל כפר סבא יתווספו בקרוב שתי נקודות? שופט בית הדין של ההתאחדות לכדורגל, נועם לובין, נתן אתמול (רביעי) החלטת ביניים בנוגע לדרישת ההתאחדות לספק לכפר סבא ניצחון טכני, בגין שיתופו של שחקן הפועל איכסל בן גרבלי שלא כדין.

עו"ד עלי שהוואן, שייצג את איכסל,  טען כי גרבלי קיבל את הצהוב החמישי שלו העונה ב-14.12.18 בעת שהיה עוד חלק מסגל בני לוד נגד הפועל ראשון לציון. לפי הטענות, ב-20.12 במשחק גביע המדינה של בני לוד השחקן שותף כדין. על פי טענות איכסל, השחקן היה צריך להעדר מהמשחק ב-24.12 בין הפועל פ"ת לבני לוד ובאותו משחק אכן לא היה בסגל לוד.

ההתאחדות לכדורגל טוענת כי השחקן נגרע מסגל לוד טרם המשחק ב-24.12, לכן לא ריצה את עונש ההרחקה שלו. "השחקן עבר לאיכסל בפברואר ולפי בדיקתנו הוא לא היה צריך לשחק ב-24.12.18", טען עו"ד שהוואן. "איכסל בתום לב בודקת את עניין ההרחקות דרך אתר ההתאחדות ובמצב שלנו ראינו שהוא ריצה את העונש ביום 24.12.18". גרבלי עצמו אמר בדיון: "אני מבחינתי ריציתי את העונה והייתי נוכח במשחק. וכל דבר שיקרה מכאן ואילך מקווה שהוא לא יפגע בי אישית". בהחלטת הביניים של השופט נועם ליובין נכתב כי הוא מבקש את התייחסות ההתאחדות לדברים של נציגי איכסל, לפני שיובא העניין בפני הכרעה סופית.

בנושא אחר, התגובות החריפות להודעה התמוהה של עמותת "הלב הירוק" בנוגע להחרמת המשחקים עד להחלפתו של המאמן ארז בנודיס, לא איחרו להגיע וכ-24 שעות לאחר הפרסום, הוסר הפוסט מעמוד הפייסבוק של העמותה. "התייעצות? מחשבה משותפת? הם (ראשי העמותה, א"ב) לא שאלו אף אחד, לא התייעצו עם אף אחד ולא קיימו ישיבה", רתח אחד מחברי העמותה. "ממתי עמותת אוהדים מתעסקת בצד המקצועי?".

גם בפורום האוהדים נרשמו תגובות קשות, רובם ככולם של חברי עמותה. "בושה של הודעה, לא ראיתי את כל הקשקשנים בעילוט כולל את כותב ההודעה. תתביישו, תמחקו את ההודעה ותגיעו למגרש", כתב אחד האוהדים. "העיקר שכולם יודעים לשיר 'לעולם לא תצעדי לבד'. תשנו את זה מהר, תתחילו להגיע למגרשים ולעודד ולא רק לקלל ולהוריד לשחקנים את הביטחון", הוסיף אחר.

בקבוצה פשוט לא מצליחים להבין את הלך הרוח כנגד הצוות המקצועי בראשות המאמן ארז בנודיס. "האוהדים האלה צריכים להתבייש. הם שוכחים שבשנה שעברה הקבוצה הזו הייתה מרוסקת ובנודיס היה זה שהשאיר אותה בליגה אחרי שכל אלו שניסו לפניו נכשלו", אמר גורם בכיר במועדון. "מקצועית, לא ברור למה אותם אוהדים מצפים. אנחנו במקום השני, רצים בצמרת מתחילת העונה וזה לא שיש לכפר סבא תקציב גבוה יותר מאחרים. במצב כזה פשוט מגוחך לבוא בטענות לצוות המקצועי וקיבלנו תגובות מחברי עמותה שהבהירו כי ההודעה הזו ממש לא מייצגת אותם". ארז בנודיס סירב להגיב לדברים.

למרות איבוד הנקודות המאכזב בשלבי הסיום, כאמור כפר סבא מדורגת שנייה עם 39 נקודות (ואולי בקרוב 41) והפרש שערים עדיף על השלישית, הפועל קטמון. בשני (לויטה, 19:00) תארח הקבוצה לקרב צמרת את המוליכה נצרת עילית, לה שלוש נקודות יותר. עומר פדידה, שנפצע בקרסול במשחק אימון מול קבוצת הנוער ונעדר מול איכסל, בספק להתמודדות. מנגד, מי שצפויים לשוב להרכב הם ג'ניה ברקמן וקווין ריינשטיין, שריצו הרחקה בגין צהובים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר