פיטר אוניקאצ'י. צילום: ספי מגריזו
פיטר אוניקאצ'י. צילום: ספי מגריזו

הפועל כפר סבא מציגה: לוזרים חסרי תקנה. הטור של רועי עדן

הפועל כפר סבא שוב איבדה את הראש מול איכסל, אבל קשה להתעלם מהפוסט של "הלב הירוק", שלמעשה מסיים את הרומן בין עמותת האוהדים להנהלת המועדון. לעמותה אין מנדט להתערב בעניינים מקצועיים

פורסם בתאריך: 14.2.19 11:11

החברים של נטאשה שרים "נאמר כבר הכל, אין לי מה להוסיף לזה", ובאמת, מה כבר יש להוסיף שעוד לא נאמר על הפועל כפר סבא של העונה הזו? עד הדקה ה-84 במשחק מול הפועל איכסל נראה היה כי הקבוצה בדרך הבטוחה לתיקון הרושם הרע אחרי ההפסד הביתי לאשקלון, אלא ששחקניו של ארז בנודיס שוב איבדו את הראש בדקות הסיום ושיחזרו לנו האוהדים את הטראומה ממשחק הבית בסיבוב הראשון מול אותה איכסל, ששוב כפתה עלינו שוויון 2:2 דרמטי.

למרות האכזבה העצומה נוכח איבוד היתרון המבטיח ממש על סף שריקת הסיום, קשה לומר שהתוצאה מקפחת את הירוקים מהשרון לאור יחסי הכוחות על כר הדשא בין הקבוצות. במצב של 0:2 ובאמצע התקפה מתפרצת שלנו עמוק במחצית המגרש של המארחת, בחר בנג'מין קוקו באופן תמוה לברוח לדגל הקרן במקום לחפש את המסירה שאולי תוביל ל 0:3—כדי לבזבז כמה שניות, מהלך שהפך בעיקר לבזבוז מיותר של שתי נקודות יקרות, שאולי יחסרו לנו בתום העונה כדי לשוב לליגת העל. למזלנו גם נצרת עילית איבדה במקביל שתי נקודות לקראת המפגש המסקרן בין השתיים ביום שני הקרוב בלויטה, עיתוי מושלם לחזור ולנצח בבית אחרי תקופה כל כך ארוכה.

אומרים שפעם היה פה שמח

קשה שלא להתייחס לקווים המקבילים העוברים בין יכולת הקבוצה לאחרונה לבין מה שקורה, או ליתר דיוק לא קורה, ביציע. כבר תקופה ארוכה שהמיקום בטבלה לא ממש מרגש את האוהדים, שרבים מהם מדירים את רגליהם ממשחקי הקבוצה וגם אלה שכבר באים לא בדיוק מתאמצים לייצר אווירה תוססת ביציע, כפי שהיה פה בשנים האחרונות עד פרשות מסאי דגו ורועי זיקרי אשתקד. המצב עד כדי כך עצוב שאני כלל לא בטוח כי כמות האוהדים ששרים בתחילת כל משחק "כל הקבוצה לבוא לפה" עולה על כמות 11 השחקנים שמדדים לעברם בחוסר חשק.

קצרה היריעה מלנתח ולתאר כאן את כל הסיבות לעניין הזה, אך אולי די בלהסתפק בפוסט המפתיע והלא אופייני שפורסם בדף הפייסבוק של עמותת האוהדים "הלב הירוק", שדרשה מקברניטי המועדון לפטר את מאמן הקבוצה ואף קראה לחרם על המשחקים עד ביצוע המהלך. יכול באמת להיות שהרומן של הפועל כפר סבא עם בנודיס הגיע לידי מיצוי, אך הסיפור האמיתי כאן הוא אחר לחלוטין.

במשך שנים רבות כיהנתי כחבר ועד מנהל בעמותת "הלב הירוק", עת הרלוונטיות שלה כגוף המייצג את אוהדי הקבוצה הייתה גבוהה אלפי מונים מאשר היום, וזאת ללא כל קשר לפרסונות עצמi שממלאות את התפקידים בעמותה ולאיכות תרומתם. לאורך כל אותן שנים כיבדנו את הסכם המייסדים בין העמותה למועדון ולא התערבנו במישור המקצועי כי זה לא היה המנדט שלנו כעמותת אוהדים, וגם אם בער לנו לעשות זאת אז בחרנו לעשות זאת בשקט ובחדרי חדרים מול הנהלת המועדון. אני חושב שהרבה יותר מזה שהפוסט מסמן את מיצוי הרומן בין בנודיס, אורח לרגע, לבין הפועל כפ"ס, הוא בעיקר מסמן את מיצוי הרומן בין עמותת האוהדים לבין הנהלת המועדון.

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר