הפועל כפר סבא מול נצרת עילית
הפועל כפר סבא מול נצרת עילית

הפועל כפ"ס סיימה ב-0:0 עם נצרת עילית, האוהדים שוב באו בטענות לבנודיס

הירוקים ירדו למקום השלישי, עם איבוד נקודות מאכזב מול מוליכת הטבלה. קאסום הורחק במחצית השנייה, שקל במחצית השנייה. כ-400 אוהדים בלבד הגיעו למשחק ושרקו בוז לשחקנים

פורסם בתאריך: 18.2.19 21:19

אווירה עגומה למדי הייתה הערב (שני) באצטדיון לויטה, למרות שהפועל כפר סבא, בסופו של דבר, סיימה את משחקה מול מוליכת הטבלה ב-0:0. כ-400 אוהדים בלבד של כפר סבא (שהתווספו לעוד מאה מהצפון) סיפקו אווירה די רדומה למשחק, בניגוד לחשיבות שלו על טבלת הליגה הלאומית. עצוב לראות את הפועל כפר סבא מודל 2019, ללא הגוש המוכר של האוהדים המעודדים, כשהאנרגיה ביציעים שלילית מתמיד.

היציע הדליל בלויטה מול נצרת עילית

על המגרש הירוקים היו עדיפים ברוב שלבי המשחק. בדקה ה-16 פיטר אוניקאצ'י השלים מהלך יפה בבעיטה חזקה מעל השער. הירוקים המשיכו לשלוט אך מי שהגיע למצב הטוב ביותר במחצית הראשונה היה יובל אבידור האורח, שאיכשהו הצליח לפספס כדור שקיבל מול שער ריק. לפני השריקה למחצית קיבלה כפר סבא זריקת עידוד, כאשר אחמד קאסום ספג כרטיס צהוב שני והורחק.

הירוקים היו לא מדויקים במחצית השנייה, גם לאחר כניסתו של עומר פדידה בדקה ה-59 במקומו של לני אהרון. בדקה ה-79 הרמה נהדרת של גל פורת מצאה את הראש של אוניקאצ'י, שנגח כדור קשתי אותו הדף אבי אבגי בקצות האצבעות. בדקה ה-82 עומרי שקל הורחק גם הוא, לאחר שביצע עבירה מיותרת במרכז המגרש שזיכתה אותו בצהוב שני. ביציאתו מהמגרש זכה שקל לקללות מהאוהדים שלו.

עם שריקת הסיום המשיכו האוהדים לשרוק בוז לשחקניהם, כאשר חלקם דרש מארז בנודיס להתפטר מתפקידו. בעקבות הניצחון של הפועל עפולה ואיבוד הנקודות של כפר סבא, ירדו הירוקים למקום השלישי בטבלה,עם 40 נקודות, כאשר למקום השני עלתה עפולה בזכות הפרש שערים עדיף.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. הכדור לא נכנס

    כמה פעמים אותו תירוץ
    צריך לבעוט את הכדור ולנסות למסגרת קודם בשביל שייכנס……..

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר