חיים סירוטקין
חיים סירוטקין

בית"ר כפר סבא בדרך לליגה ב': "אני לעולם לא מרים ידיים"

הקבוצה של חיים סירוטקין סיימה ב-0:0 מאכזב מול מחנה יהודה ונמצאת במרחק של שבע נקודות מהמבחנים. המאמן חיים סירוטקין מודה: "המצב שלנו לא טוב"

פורסם בתאריך: 20.2.19 16:09

עצוב לראות העונה את בית"ר כפר סבא, שלא מצליחה להתרומם מהמקום האחרון בליגה א' דרום ונמצאת בסכנת ירידה מוחשית לליגה ב'. בתום 20 מחזורים זכתה העונה הקבוצה בניצחון בודד, נתון לא מעודד במיוחד לקראת הישורת האחרונה של העונה. התיקו המאופס בשישי שעבר מול הפועל מחנה יהודה, הנמצאת במקום המוביל למבחנים, היה השישי במספר של הקבוצה והותיר את הפער בין השתיים על 7 נקודות – 16 לעומת 9 של כפר סבא.

"המצב שלנו לא טוב", הודה המאמן חיים סירוטקין. "בחלון ההעברות שחררנו יותר שחקנים מאשר צירפנו. מי שהגיעו הם בעיקר שחקנים מהנוער שבאו להשתפשף אצלנו לחצי עונה וברור שאני לא רואה את זה כחיזוק. אני לעולם לא מרים ידיים וחושב שאנחנו בכל משחק באים, משחקים כדורגל טוב ולא נופלים מהיריבה. חסרה לנו רגל מסיימת, אבל עדיין אנחנו מגיעים לכל אימון ומשחק במוטיבציית שיא כדי לצאת מהמצב הזה. זה עניין של עבודה קשה ואני ניזון ממה שאני רואה באימונים ומהרצינות של השחקנים. גם מול מחנה יהודה היינו הרבה יותר טובים, אבל הכדור לא נכנס. מצער שאנחנו במקום בו אנחנו נמצאים".

על הסכנה שהמועדון הוותיק ייעלם מנוף הליגה השלישית הוסיף סירוטקין: "אין ספק שבית"ר כפר סבא זה שם שנבנה לאורך הרבה שנים. ההתדרדרות התנקזה לעונה הנוכחית כשכל הצרות הצרורות נפלו עלינו במכה. היינו צריכים להרים קבוצה ללא תשלום ולמצוא שחקנים שיסכימו לזה. אלה שלא הסכימו עזבו והיו 11 כאלה. יחד עם זאת, מדובר במועדון טוב וחזק ואני עדיין לא רואה את הקבוצה בליגה ב', אבל במידה וזה יקרה היא תתמודד שנה לאחר מכן על העלייה. הרצון שלי הוא תמיד לעשות עבור המועדון את הכי טוב שיש. זה לא עוד מועדון בשבילי ואני העליתי אותו לליגה א'. אם יצטרכו אותי ויהיה רצון לעלות ליגה – לא רק בפה אלא עם תקציב ראוי – למה לא? אני לא פוסל את זה". בשישי תעשה כפר סבא מאמץ נוסף לשפר עמדות בתחתית, כשתשחק בחוץ מול מ.כ ירמיהו חולון.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר