אוהדי הפועל כפר סבא לפני 9 חודשים בלבד. צילום: עזרא לוי
אוהדי הפועל כפר סבא לפני 9 חודשים בלבד. צילום: עזרא לוי

משחק עונה ביקום מקביל. הטור של רועי עדן

בדמיוני, קרב הצמרת המשמים ונטול האנרגיות שהתרחש בלויטה ביום שני היה חגיגה ססגונית לעיניי יציעים מלאים. המציאות שוב טפחה בפניי, והוכיחה יותר מתמיד את המצב העגום בו נמצאת הפועל כפר סבא

פורסם בתאריך: 21.2.19 10:58

קרב ראש בראש בין שתי הקבוצות הראשונות בלאומית, במשחק בעל ערך עצום על זכות ההעפלה לליגת העל בעוד שלושה חודשים בלבד, תסריט הגיוני: הנהלת המועדון פוצחת בשבוע שלפני בפעילויות שיווק מגוונות, דוגמת חלוקת כרטיסים בבתי הספר ברחבי העיר ע"י שחקני הקבוצה, ארגוני האוהדים "הלב הירוק" ו"העורק הירוק" משלבים ידיים ומארגנים תהלוכה ססגונית מפאב האוהדים שבאזור התעשיה לעבר האצטדיון המאוס שלנו, כ-2,000 אוהדים ירוקים גודשים את היציעים ומעניקים לשחקנים רוח גבית עם אווירה מחשמלת ועידוד בלתי פוסק לאורך כל המשחק, השדים הירוקים מבינים את המסר ונלחמים על כל כדור כאילו מדובר בגמר גביע.

טוב די, בואו נחזור למציאות, אבל היי רק רגע! זו בדיוק הייתה המציאות פה במשחק מהסוג הזה עד לפני כשנה, אז מה לעזאזל השתנה? עם פתיחת המשחק עשיתי סיבוב קצר בשני מפלסיו המנוכרים של האצטדיון (רפי סער, ברכותיי! ועכשיו לעבודה) והייתי נבוך כאשר להערכתי הגסה הבנתי שרק כ-400 אוהדים ירוקים ודוממים מתמיד, הטריחו עצמם למפגש בין הראשונה לשניה. מתוך היכרותי הקרובה עם אוהדי הקבוצה, אני אף מרשה לעצמי להעריך שהנתון המביך הזה לגמרי לא קשור להכרזת החרם של "הלב הירוק", שדרשו חילוף בעמדת המאמן.

ארז בנודיס, מצדו, דווקא כן ביצע חילוף, כאשר הדגש הוא על לשון יחיד, חילוף ולא חילופים. אין זו הפעם הראשונה שבנודיס מבצע חילוף בודד ובוחר שלא להשתמש במכסת שלושת החילופים העומדים לרשותו, ונשאלת השאלה מדוע? אם אתה לא מאמין בפאדי זידאן, מדוע הבאת אותו? אם אתה מאמין בשחקן, מדוע לא שילבת אותו? מדובר בחלוץ שאולי היה עושה את ההבדל במשחק ואי שילובו תמוה עוד יותר לאחר שהאורחת נותרה עם סיומה של המחצית הראשונה בעשרה שחקנים והיה מצופה שבנודיס ישתמש גם בו ולא יסתפק רק בעומר פדידה, שהביא עמו משב רוח מרענן והפיח מעט רוח חיים במשחקה האנמי והמפוזר של הקבוצה.

לעומת זידאן, צלישר דווקא כן מקבל את ההזדמנויות שלו, רק חבל שהוא לא ממש מנצל אותן ותרומתו לקבוצה, בלשון המעטה, טרם הורגשה עד כה. דווקא בדקות הבודדות במהלכן הקבוצה לחצה והייתה ביציע תחושה שהנה עוד מעט מגיע השער, גלש עומרי שקל בצורה לא אחראית לעבר שחקן נצרת עילית וגרם לאיבוד היתרון המספרי שהיה לנו לאחר שהורחק בצדק. בדרכו לחדר ההלבשה עוד הייתה לו החוצפה לסמן באצבעו "שקט" לעבר כמה אוהדים שמחו באופן לגיטימי ולא מתלהם על חוסר אחריותו. באופן סימבולי אפשר גם לפרש ולשייך את תנועתו לשקט שפקד בערב הזה את יציעי "לויטה", או שמא סימן לנו השחקן שנשמור יותר על השקט כדי שלא נעיר את חבריו משנת החורף שלהם ומהחלום שממש עוד כמה דקות נזכה בנקודת ליגה יוקרתית במיוחד מול המוליכה הגאה מנצרת עילית. אה, ומישהו אמר טביב?

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר