סהר בראון. צילום עזרא לוי
סהר בראון. צילום עזרא לוי

יצחק שום ביקש דחייה בבוררות מול סהר בראון, הבורר טמיר סרב

קפטן הפועל כפר סבא בעונה שעברה הגיש תביעה בגובה 38 אלף שקלים למוסד לבוררות של ההתאחדות לכדורגל, בגין תשלומים רפואיים שנאלץ לטענתו לשלם בעצמו. שום בתגובה: "סהר עשה גמר חשבון בסוף העונה שעברה ללא תלונות, כך שכל התביעות נולדו חצי שנה אחרי זה"

פורסם בתאריך: 28.2.19 15:57

קפטן הפועל כפר סבא בעונה החולפת, סהר בראון, הגיש תביעה למוסד לבוררות של ההתאחדות לכדורגל בסך של 38,728 שקלים כנגד הפועל כפר סבא והבעלים יצחק שום. בתביעה, שהוגשה באמצעות פרקליטו של בראון, עו"ד יהב ארגמן, נטען כי בראון שילם מכיסו טיפולים רפואיים שונים עת נפצע בזמן ששיחק בקבוצה בסך של למעלה מ-38,038 שקלים שלא הוחזרו לו על ידי הקבוצה או על ידי חברת הביטוח. עוד נטען כי כשנפגע בראשו במהלך משחק מול מכבי פתח תקוה ב-5 במרץ 2017, נאלץ בראון להתפנות באמבולנס לקבלת טיפול רפואי ושילם בעצמו את הוצאותיו – 472 שקלים – שלא הוחזרו לו. בנוסף, שילם השחקן מכיסו הפרטי 218 שקלים על מנת לצאת עם כפר סבא למחנה אימונים שקיימה הקבוצה בקפריסין. גם במקרה הזה לא השיב לו המועדון את הוצאותיו.

עיקר התביעה נוגעת לפציעה בקרסולו של בראון, שאירעה במהלך אימון הקבוצה ב-16 באוגוסט 2017, כאשר השחקן נקע את קרסול ימין, אך המשיך לקחת חלק פעיל באימונים ובמשחקים כשנטל משככי כאבים וזריקות. כחודש לאחר מכן נפגע באותו הקרסול במשחק מול בית"ר תל אביב רמלה, מה שהחמיר את מצבו וחייב אותו לשבות מפעילות למשך שלושה שבועות. כשניסה לשוב לפעילות כחודש לאחר מכן במשחק מול עפולה, חש בראון כאבים ונדרש להליך שיקום שכלל בין השאר חמש בדיקות MRI, פגישות ייעוץ עם מומחים וכן פיזיותרפיה והידרותרפיה.

את רוב הטיפולים, כך על פי כתב התביעה, נאלץ בראון לשלם במסגרת פרטית על חשבונו. עוד נטען כי בראון נפגש עם מנכ"ל הקבוצה דאז, יובל קדוש, באשר לתכנית השיקום האינטנסיבית שעליו לעבור, והובטח לו כי תקופת השיקום, ההחלמה וכל הטיפולים הנדרשים יהיו על חשבון הקבוצה בלבד, וזאת בתנאי כי השחקן, שהיה מבוטח במסגרת פוליסת ביטוח פרטית על ידי חברת הפניקס, יעשה את המוטל והמיטב על מנת לקבל החזר על חלק מהטיפולים מחברת הביטוח, ואת יתרת הטיפולים תשלם הקבוצה. על פי התביעה, זכה בראון להחזר מחברת הביטוח בסך 2,832 שקלים בעבור חלק מטיפולי הפיזיותרפיה וחלק מפגישות הייעוץ. "השחקן יטען כי הקבוצה הפרה את התחייבויותיה בפניו כאשר הותירה אותו לבד במערכה ללא כל מענה לעניין ההחזרים הכספיים בגין טיפולי השיקום", נכתב בתביעה.

עניין נוסף נוגע למועד הדיונים בתביעה. הבורר, עו"ד בנימין טמיר, קבע דיון ראשון בבוררות ב-18 בפברואר. שום, מצדו, ביקש דחייה מאחר והוא מאושפז בבית חולים במהלך דומה לדיונים שנדחו בתביעות שהגיש נגדו הבעלים לשעבר, סתיו שחם. דיון נוסף נקבע ל-4 במרץ, אך שוב הוגשה בקשה לדחייה מצד שום בשל אשפוזו. כאן סירב עו"ד טמיר להתפשר והודיע רשמית כי "הדיון הקבוע יתקיים במועדו ועל בא כוח הנתבעת להגיש כתב הגנה עד ליום ה-3 במרץ 2019". עוד הוסיף הבורר כי אין אפשרות לדחות דיון למועד בלתי ידוע ובאותה הזדמנות איחל החלמה מהירה ובריאות שלמה ליצחק שום.

יצחק שום. צילום: ניר קידר

יצחק שום. צילום: ניר קידר

סהר בראון, שקרע את הרצועה הצולבת, מצוי בהליך שיקום וישוב לשחק רק בעונה הבאה. על התביעה הגיב: "אני מכבד את יצחק שום ואת המועדון ורוצה לסגור את הדברים בצורה הכי טובה ועניינית".

יצחק שום מסר בתגובה לדברים: "להפועל כפר סבא יש מערך רפואי שבו מטופלים כל השחקנים. אם שחקן הולך לטיפול פרטי בביטוח הפרטי שלו – יתבע את הביטוח. כמו כן סהר עשה גמר חשבון בסוף העונה שעברה ללא תלונות, כך שכל התביעות נולדו חצי שנה אחרי זה. היות וסהר פנה לבוררות, יתברר שם הכל".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שום שוב צודק

    תראו הבוררות הכל יתבהר אם יש משהו אחד שאפשר להגיד על שום זה שהוא הוגן אולי הכי בעולם והוא לא שקרן ואתם תראו בבתי המשפט השונים גם אם זה בבוררות הוא ינצח

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר