שום (מימין) בערב הקריוקי של הקבוצה (צילום מסך)
שום (מימין) בערב הקריוקי של הקבוצה (צילום מסך)

יצחק שום לא הגיש כתב הגנה בתביעה של סהר בראון, עורך דינו: "הוא לא בורח מכלום"

למרות אשפוזו בבית החולים עקב בעיות גב, הבעלים של הפועל כפר סבא, שיממה לאחר הדיון הגיע לערב קריוקי של הקבוצה, נדרש לספק כתב הגנה תוך 14 ימים

פורסם בתאריך: 6.3.19 15:46

כרגיל בהפועל כפר סבא של החודשים האחרונים, עיקר העניין הוא לאו דווקא על הדשא. בבוקר יום שני השבוע נערך דיון בתביעת הבוררות שהגיש נגד הקבוצה הקפטן לשעבר, סהר בראון, אך פעם נוספת לא התייצב אליו הבעלים, יצחק שום. כזכור, תובע בראון סכום של 38,728 שקלים באמצעות פרקליטו, עו"ד יהב ארגמן, בשל הטענה כי שילם מכיסו עבור טיפולים רפואיים שונים וכן הוצאות אמבולנס ומחנה אימונים שלא הוחזרו לו על ידי הקבוצה. הבורר, עו"ד בנימין טמיר, הודיע לפרקליטו של שום, עו"ד ארצי בן יעקב, כי יש להכין כתב הגנה עד יום ראשון האחרון, יום לפני הדיון, אך זה טען במועד הדיון כי שום מאושפז בבית חולים ועל כן לא היה באפשרותו להגיש את כתב ההגנה האמור.

גורמים שנכחו בדיון ציינו כי הבורר, עו"ד טמיר, תהה מדוע שום, שאושפז עקב בעיות בגבו, לא יכול לשוחח עם פרקליטו, חרף אשפוזו, וביקש שיוגש לו כתב הגנה תוך 14 יום. ב-25 בחודש צפוי להתקיים דיון נוסף, כאשר הפעם, הובהר בדיון, בין אם יתייצב שום ובין אם לאו – צפויות להתקבל החלטות. עוד ציינו הנוכחים כי פרקליטו של שום טען שהוא "במצב קשה" והבורר ענה לו שלמרות בעיות הגב, הדבר לא אמור להפריע לשום לשוחח עם עורך דינו ושלח אותו להביא ממנו תשובות. יש לציין שיממה לאחר מכן, ביום שלישי, השתתף שום בערב קריוקי שקיימה הקבוצה במשרדים באצטדיון לויטה.

סהר בראון. צילום עזרא לוי

סהר בראון. צילום עזרא לוי

"היום (שני, א"ב) יצחק שום בבית חולים, כך שאני לא מבין מה השאלה. צלצל לבית חולים ותברר אם הוא שם ומאושפז חודש שלם או התחזה", הגיב עו"ד בן יעקב. "מחפשים לעשות כתבות כאילו הוא בורח ממשהו, אבל הוא לא בורח מכלום. יש לו בעיות גב, הוא עובר איזשהו הליך כירורגי וכנראה הולך לניתוח. הוא היה מאושפז רוב החודש, חוץ מפה ושם שחרור ליום-יומיים, כולל שישי-שבת שהיה בבית". באשר לכתב ההגנה הוסיף עו"ד בן יעקב: "העובדות הן שביקשו כתב הגנה, אבל מכיוון ששום מאושפז אני לא יכול להכין אותו בלעדיו. שום יודע את העובדות, אני העורך דין. לכן יש אישור להגיש כתב הגנה תוך 14 יום". עידן שום הגיב בשמו של אביו: “לשאלתך, כן, הוא בבית חולים".

יש לציין כי זו לא הפעם הראשונה ששום אינו מתייצב לדיונים משפטיים בתביעות שהוגשו נגדו. כך לגבי שתי תביעות של הבעלים לשעבר, סתיו שחם כנגד שום, בהן לא נערך דיון מזה כשנה וחצי – הן בעניין ביטול הצ'ק על סך 250 אלף שקלים בגין התמורה עבור העברת הזכויות של המועדון והן בתביעה נוספת הקשורה לסעיף אחר בחוזה בין השניים בו התחייב שום, כך נטען, לסכום נוסף כנגד מכירת הקשר רז כהן.

מערכת "צומת השרון" מאחלת ליצחק שום החלמה מהירה ומלאה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר