הפועל כפר סבא בכדורסל. צילום באדיבות הפועל כפר סבא
הפועל כפר סבא בכדורסל. צילום באדיבות הפועל כפר סבא

הפועל כפר סבא בכדורסל משלימה עם הירידה: "כבר לא נשרוד"

ההפסד ה-18 של הפועל כפר סבא בכדורסל ב-22 מחזורים רק חידד את ההבנה שהירוקים ייפרדו בקרוב מליגת המשנה. "תהליך חיובי הופך ללא נעים בקבוצה מפסידה", מודה המאמן הוד בן הרצל

פורסם בתאריך: 6.3.19 15:58

קבוצת הכדורסל של הפועל כפר סבא חווה את אחת העונות הקשות בתולדותיה ונמצאת בדרך הבטוחה לליגה הארצית, בשורה שצפויה להפוך לרשמית בשבועות הקרובים. בשלישי השבוע ספגה הקבוצה תבוסה צורבת – אחת מיני רבות – 86:65 בבית מול הפועל גליל עליון/צפת. בדומה למשחקים רבים של השרונים העונה, העסק נסגר כבר בהפסקה, אליה ירדה האורחת ביתרון 27:49 בדרך לגארבג’ טיים מתמשך במחצית השנייה.

ג'ו לואל אצ'ול הצטיין בשורות הצפוניים עם 27 נק' ו-11 ריב', ביירון ווסלי (14), דאליס ג’וינר (11) ונועם אביבי (10) הרבו לקלוע למפסידה. היה זה הפסדה ה-18 (!) העונה של כפר סבא, שניצחה רק ארבע פעמים ב-22 מחזורים. מאזן האימים הזה ממקם אותה במקום ה-14 והאחרון בליגה הלאומית עם 26 נקודות, במרחק ניכר מהקבוצות שמעליה.

חרף קיומם של סיכויי הישרדות תיאורטיים, כשלתום העונה הסדירה נותרו ארבעה מחזורים וחמישה נוספים במסגרת הפלייאוף התחתון, נדמה שבכפר סבא השלימו עם העובדה שכבר אין דרך חזרה. "אנחנו לא מנצחים, רק פעם בכמה זמן כשקבוצה מגיעה רדומה. שחקנים מאבדים את הביטחון ובסופו של דבר אנחנו לא מספיק טובים", הודה המאמן הוד בן הרצל. "אנחנו מנסים להרוויח ברמת קידום שחקנים בעלי פוטנציאל, אבל גם תהליך חיובי הופך ללא נעים בקבוצה מפסידה וקשה להניע אותו".

בן הרצל, שעבורו מדובר במועדון ביתי שהוא הרבה מעבר למקום עבודה, מתמודד עם סיטואציה לא פשוטה הכוללת את התקציב הנמוך ביותר בלאומית בצורה משמעותית – כמיליון שקלים בלבד, כאשר מרבית שחקני הסגל הם צעירים בגילאי 18-19, לצד שני זרים שלא מצליחים לסחוב לבדם קבוצה שלמה על הגב. "מעל לכל, מצב הרוח לא טוב", אומר המאמן. "אני עושה את מירב המאמצים בפן המנטלי וברמת ההכנה, אבל בפן האישי זו עונת הכדורסל הקשה ביותר שהייתה לי בתור מאמן. יש עוד תשעה משחקים לפנינו וכולם רוצים לנצח, אבל גם מבינים שברמה התחרותית בעונה הזו אנחנו כבר לא נשרוד".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר