יצחק שום. צילום: עזרא לוי
יצחק שום. צילום: עזרא לוי

פיטורים נוחים. הטור של רועי עדן

אין ספק שלארז בנודיס יש חלק בתקופה הרעה של הפועל כפר סבא, אבל מה עם האחריות של הבעלים יצחק שום? לניצחון של הפועל פתח תקוה עלינו בשבוע שעבר לא היה באמת קשר לאיכות של הקבוצות

פורסם בתאריך: 14.3.19 16:03

1. שמעו בדיחה: ליגה לאומית! לא צחקתם? בצדק, הרי שמדובר בבדיחה עצובה ומוזרה במיוחד. בעוד אנו נמצאים כבר בפתחו של המחזור ה-28, ניצחונה האחרון של הפועל כפר סבא, אשר הושג באופן ספורטיבי על כר הדשא, היה אי שם במחזור ה-21 מול רמת השרון. למרות שהנתון הזה אמור לאפיין קבוצת תחתית, בפועל הוא לא מונע מהקבוצה לאייש עדיין את המקום השני המוביל לליגת העל. הרוב המכריע של אוהדי הקבוצה מספיק חכמים כדי לא לתת לעובדות לבלבל אותם, הרי שאלמלא ה”ניצחון” בבית הדין מול איכסל ואיבוד הנקודות הסדרתי של יריבותינו לצמרת, מזמן היינו נפרדים מהמקום המוליך לליגה הבכירה. יצחק שום, וזו הזדמנות טובה לאחל לו מכל הלב בריאות איתנה, הוכיח השבוע שהוא מבין זאת היטב כשעשה מבחינתו את המהלך המתבקש וביצע חילוף בעמדת המאמן, השאלה הנשאלת היא היכן אחריותו של שום עצמו ליכולת החלשה שמציגה הקבוצה ברוב המשחקים בחודשים האחרונים, הרי שאין זה ראוי להפיל את כל האשמה רק על בנודיס, למרות שיש לו כמובן חלק משמעותי ביכולת ובתוצאות של הקבוצה לאחרונה.

2. המפגש באצטדיון “המושבה” מול הפועל פתח תקוה בשישי שעבר סימל בצורה מדויקת להפליא את ההבדל במצבן של שתי הקבוצות: זה התחיל, למעשה, עוד ערב קודם, כאשר ביוזמה מבורכת של עמותת “הלב הירוק” התקיימה אסיפת אוהדים בנוכחותם של כמה עשרות כאלה, שעוד לא אמרו נואש והטריחו עצמם למרחב הפתוח של “פיצה ליגה” בבעלותו של האוהד המסור, עופר קדוש, אשר אירח אותנו כיד המלך. אך כשנשאלה השאלה מדוע אסיפת האוהדים לא מתקיימת כבעבר במועדון הקבוצה, נרמז כי היה מי ממשפחת שום שדאג להעביר מסר ברור שזה בלתי אפשרי, ולהזכירכם עמותת “הלב הירוק” עודנה מחזיקה ב 10% מבעלות המועדון. זה המשיך ביציעי האצטדיון, שאותם פקדו כ-200 אוהדים ירוקים, דוממים ומנוכרים לעומת כ-2500 אוהדים כחולים שעוד לפני שריקת הפתיחה דחפו את קבוצתם, במלוא מובן המילה, בשירה אדירה ובאווירת קרנבל כל הדרך לניצחון מוצדק וצפוי. לי לא נותר אלא להתנחם בהימור מדויק על התוצאה טרם פתיחת המשחק.

3. לא ברור לי מה בדיוק יודע אופיר חיים, מאמנה החדש של הקבוצה, על האתגרים המקצועיים הניצבים בפניו. מה שכן ברור לי זה שאחד המרכזיים שבהם קשור לעבודה על יכולת ניצול המצבים של שחקני החלק הקדמי שלו. במהלך שנות ה-90 שיחק בקבוצה (ובהמשך בהפועל רעננה) שחקן צעיר ומוכשר העונה לשם אנדי פלקון, אשר כיכב בזמנו אף בנבחרות הנוער של ישראל. כיום פלקון כבר בן 43 אמנם, אך אין ספק שאם אופיר חיים יצליח להשיג קלטת של צמד שעריו כשהוא עם הגב אל השער מיום ראשון האחרון במסגרת ליגת הבאבארגל העירונית, אז אולי הוא יצליח ללמד משהו את חלוציו על תשוקה, נחישות וניצול מצבים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. הלב השרוף

    ידוע מראש שהכל אשליות הריי. משפחת שום לא יעזבו את הקבוצה בשקט יהייה רעש מאווד גדול וצורם הריי שום הוא פרובקטור גדול ראש בקיר שלא אוהב לשמוע בקול אף אחד הקבוצה העונה לא תעלה ליגה העונה על תחיו באשליות תנמיחו ציפיות בעזרת ה בעונה הבאה תעלו ליגה אני כאוהד שרוף הפסקתי לבוא למשחקים כי נהרסה לי הבריאות מהתנהלות של שחם של שום של טביב ברגע שאלי יאני זרק אותו שחם הכל הלך והתדרדר לצקומות הכי נמוכים שחם לא צריך לחזור לקבוצה צריכים בעל בית שמבין כדור רגל אחד שידע להביא כסף להביריא את הקבוצה ולא להביא שחקנים שלא ראו דקות משחק שחקני ספסל בקבוצות אחרות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר